Skip to main content

SPEED TRIPLE 1200 RS SPECIFICATION

SPEED TRIPLE 1200 RS Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 1160 cm³
Średnica 90 mm
Suw 60,8 mm
Stopień sprężania 13,2:1
Maksymalna moc 180 KM (132.4kW) przy 10 750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 9 000 obr./min
Układ zasilania Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, główny tłumik podwieszany i drugi montowany z boku
Układ napędowy Łańcuch X-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, slip
Skrzynia biegów 6 biegów
Podwozie
Rama Aluminiowa rama typu Twin-Spar, przymocowana śrubami do tylnej aluminiowej ramy pomocniczej
Wahacz Jednostronny ze stopu aluminium
Przednia opona Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 6 cala
Przednia opona Metzeler Racetec RR K3 120/70 ZR17
Tylna opona Metzeler Racetec RR K3 190/55 ZR17
Przednie zawieszenie Öhlins 43 mm NIX30 z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 120 mm
Tylne zawieszenie Öhlins TTX36 twin tube monoshock z regulowanym napięciem wstępnym, tłumieniem odbicia i kompresji, skok tylnego koła 120 mm
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe. Zaciski monoblock Brembo Stylema, OC-ABS, promieniowe pompy hamulcowe z oddzielnymi zbiornikami oraz systemem regulacji.
Tylni hamulec Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, podwójne zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS. Z tylną pompą hamulcową z oddzielnym zbiorniczkiem.
Przyrządy W pełni kolorowy 5" ekran TFT
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 792 mm
Wysokość bez lusterek 1089 mm
Wysokość siedzenia 830 mm
Rozstaw osi 1445 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23,9 º
Wyprzedzenie 104,7 mm
Masa 198 (z płynami) kg
Pojemność zbiornika paliwa 15.5 L
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 6.3 l/100km
Emisja CO2 130 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.