Skip to main content
Triumph Daytona 660 in satin granite and satin jet black riding on mountain road

Szczegóły

CAŁKOWICIE NOWA DAYTONA 660 - WRACA DO GRY

 

 

Odkryj detale składające się na niezwykłe DNA Daytony. Dynamiczny, sportowy charakter, z przykuwającym uwagę stylem, intuicyjnym prowadzeniem i ekscytującymi osiągami, pozwoli Ci wysunąć się na prowadzenie.

 

 

Triumph Daytona 660 in satin granite and satin jet black riding on mountain road)

  

Przewaga Triple'a

Charakterystyczny trzycylindrowy silnik Triumpha, pionierski i udoskonalany przez dziesięciolecia. Idealna konfiguracja, łącząca nisko położony moment obrotowy i charakter twina z wysokiej klasy osiągami czterocylindrowego silnika do tego wyjątkowe, rasowe brzmienie Triple'a Triumpha. Generujący moc 95 KM przy 11 250 obr./min i maksymalny moment obrotowy, wynoszący 69 Nm, dostępny w zakresie od 3 125 obr./min do 11 750 obr./min. już w ponad 80 procentach. Daytona 660 jest zarówno elastyczna, jak i ekscytująca w prowadzeniu.

Na szosie przekłada się to na dostępne sportowe osiągi, które docenisz niezależnie od trasy, jak i stylu jazdy. Tę płynną pracę silnika uzupełnia super płynna, sześciobiegowa skrzynia biegów za sprzęgłem typu Slip & Assist. Dzięki lekkiemu działaniu dźwigni i progresywnemu prowadzeniu, zatrzymywanie i ruszanie podczas jazdy w mieście jest dziecinnie proste. Konstrukcja sprzęgła ogranicza również blokowanie tylnego koła podczas gwałtownego zwalniania, zapewniając płynne i pewne wchodzenie w zakręty.

 

 

Triumph Daytona 660 in carnival red and sapphire black riding on mountain road)

 

Komfort i Kontrola

Daytona 660 posiada wszystkie atrybuty rasowego motocykla sportowego a do tego zwiększoną funkcjonalność do jazdy na co dzień. Dzięki kierownicy montowanej na obejmie nad lagą, pozycja jest idealna, i zapewnia feedback potrzebny do dynamicznej sportowej jazdy z jednoczesnym komfortem przy pokonywaniu większej ilości kilometrów. Prowadzenie jest lekkie, co z kolei gwarantuje doskonałą kontrolę motocykla w środowisku miejskim.

Przednia część Daytony 660 łączy wyraźny, agresywny sportowy wygląd z praktyczną owiewką, która chroni przed wiatrem, zmniejszając zmęczenie kierowcy podczas dłuższych przejażdżek z prędkością autostradową.

Wysokość siedzenia wynosząca zaledwie 810 mm i wąska sylwetka motocykla sprawiają, że Daytona 660 jest dostępna dla motocyklistów każdego wzrostu. Dzięki smukłej linii motocykla i przemyślanej konstrukcji, położenie podnóżków zapewnia duży prześwit w złożeniu bez uszczerbku dla komfortu, nawet gdy jest się wyższą osobą.

Daytona 660 — stworzona na każdą drogę i dla każdego motocyklisty.

 

 

Triumph Daytona 660 in satin granite and satin jet black riding on mountain road)

  

Idealny balans

Lata udoskonalania podwozia, które wygrywało wyścigi są widoczne już w momencie, gdy pokonujesz pierwszy zakręt na Daytonie 660.

Łatwe manewrowanie przy małych prędkościach idzie w parze z neutralnym, stabilnym prowadzeniem przy szybszej jeździe. Oferując to, co najlepsze z obu światów, konstrukcja podwozia Daytony i doskonale dopasowane komponenty wyróżniają motocykl na tle konkurencji w wadze średniej.

Wyposażona w przedni widelec z dużym tłokiem Showa 41 mm USD i tylne zawieszenie Showa, daje się precyzyjne prowadzić i sprawia, że atakowanie szczytów zakrętów podczas ekscytującej jazdy jest łatwe i intuicyjne. Tylne zawieszenie posiada również zdalną, hydrauliczną regulację napięcia wstępnego, dzięki czemu można szybko i łatwo zmienić ustawienia Daytony. Hamowanie jest tak samo pewne. Podwójne, czterotłoczkowe radialne zaciski w połączeniu z lekkimi tarczami o średnicy 310 mm, i przewodami w oplocie zapewniają doskonałą siłę hamowania. Spokój ducha jest gwarantowany nawet przy gwałtownym hamowaniu.

Lekkie, pięcioramienne koła z odlewanego aluminium, obniżające masę wirującą, zapewniając responsywne prowadzenie i lepszą wydajność zawieszenia. Najnowsze opony Michelin Power 6 o wysokich parametrach, uzupełniają pakiet lekkiego prowadzenia, zapewniając pewność prowadzenia w każdych warunkach.

 

 

A montage of Triumph Daytona 660 in varying locations)

 

 

Wiodąca w swojej klasie technologia

Daytona 660 jest naszpikowana technologią poprawiającą zarówno wrażenia z jazdy, jak i bezpieczeństwo. System Ride-by-Wire zapewnia precyzyjną reakcję przepustnicy, a także daje wybór trzech trybów jazdy: Sport, Road i Rain. Każdy z trybów posiada inną reakcję przepustnicy i poziom interwencji kontroli trakcji, przy czym tryb Sport zapewnia największą reaktywność przepustnicy podczas podczas sesji na torze lub przejażdżek typowo szosowych. System kontroli trakcji można dezaktywować za pomocą przycisku sterowania w menu, opcja ta w szczególności przydatna dla motocyklistów, którzy preferują bardziej tradycyjne „analogowe” wrażenia z jazdy.

Hamowanie w Daytonie 660 zawsze jest skuteczne i pewne dzięki wysokiej jakości ABS-owi. Skuteczny proces hamowania sterowany przez wysokiej klasy modulator Continental, zapewnia większe bezpieczeństwo, bez uczucia ingerencji często kojarzonej z mniej dopracowanymi systemami – zwiększa to pewność kierowcy w każdych warunkach.

Kolorowy ekran TFT zintegrowany z czarno-białym wyświetlaczem LCD wyświetla komunikaty z wielofunkcyjnego oprzyrządowania motocykla. Kompaktowy i przejrzysty układ sprawia, że wszystkie niezbędne dla kierowcy informacje, są wyraźnie wyświetlane i łatwe do odczytania w różnych warunkach oświetleniowych. Wyświetlacz jest kompatybilny z systemem łączności My Triumph, który umożliwia nawigację „Zakręt po Zakręcie” oraz obsługę telefonu, jak i playlist. Wszystkie funkcje są w przejrzysty sposób wyświetlane na ekranie TFT i sterowane za pomocą przełącznika, co ułatwia obsługę podczas jazdy.

 

 

Triumph Daytona 660 in carnival red and sapphire black riding on mountain road)

  

Dynamika

Rzucająca się w oczy, rasowa linia i elegancka stylistyka to czysta Daytona. Nowe, stylowe nadwozie z charakterystycznymi, podwójnymi reflektorami LED i centralnym wlotem powietrza otacza podwozie, łączy się z wyprofilowanym zbiornikiem paliwa, uzupełniając je rasową linię z minimalistycznym tyłem.

A pod karoserią znajduje się prawdziwe piękno. Podwozie ma trwałe, wysokiej jakości wykończenie z elementami konstrukcji sięgającymi do ramy pomocniczej i wahacza inspirowanego wyścigami. Ta wyjątkowa dbałość o szczegóły jest widoczna również w okolicach kokpitu, gdzie wszystkie kable i węże zostały starannie ukryte. Wykonane z aluminium jarzma i osłony, to tylko dwa kolejne przykłady szerokich założeń projektowych Daytony – i nieustannego dążenia do perfekcji.

 

 

Triumph Daytona 660 in satin granite and satin jet black riding on mountain road)

 

 

Najniższy koszty użytkowania motocykla w swojej klasie

 

Wiodące w swojej klasie osiągi, jakość i prowadzenie to dopiero początek przygody z Daytoną 660.

Dobrze sprawdzona trzycylindrówka została przetestowana w intensywnej rywalizacji w światowych mistrzostwach Moto2, dzięki wytrzymałości całego pojazdu, programowi testów w świecie rzeczywistym i na torze, możesz mieć całkowitą pewność co do osiągów Daytony 660.

Dodając do tego niskie koszty serwisowania, najlepsze w swojej klasie interwały między przeglądami, wynoszące 16 000 km i dwuletnią gwarancję bez limitu kilometrów, możesz inwestować w jazdę, a nie w utrzymanie motocykla. Gdy nadejdzie czas na zakup Twojego kolejnego Triumpha, wartość rezydualna motocykla sprawi, że wydatek ten będzie nieodczuwalny. Przystępna jakość zapewniająca niezrównaną wartość.

 

 

NOWA DAYTONA 660

Triumph Daytona 660 Satin Granite Right Hand Side Large

CAŁKOWICIE NOWA DAYTONA 660

Ceny Zaczynają Się Od 43 950,00 zł