SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 1160 cm³ |
| Średnica | 90.0 mm |
| Suw | 60.7 mm |
| Stopień sprężania | 13.2:1 |
| Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
| Układ napędowy | Wał Kardana |
| Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip & Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
| Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala |
| Przednia opona | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
| Tylna opona | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
| Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 200 mm. |
| Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
| Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
| Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 849 mm (984 mm z Handbarami) mm |
| Wysokość bez lusterek | 1436 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1497 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 850/870 mm z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1560 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24.0 º |
| Wyprzedzenie | 120 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
| Masa z płynami | 245 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 5.5 litrów / 100 km |
| Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5+ Regulacja (EU) No. 134/2014 aneks VIII |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej |
| Cena | |
| Cena Od | Od 93 900,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 1160 cm³ |
| Średnica | 90.0 mm |
| Suw | 60.7 mm |
| Stopień sprężania | 13.2:1 |
| Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
| Układ napędowy | Wał Kardana |
| Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip & Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
| Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 3 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 18 x 4.25 cala |
| Przednia opona | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
| Tylna opona | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
| Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 200 mm. |
| Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
| Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
| Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 849 mm (982 mm z Handbarami) mm |
| Wysokość bez lusterek | 1436 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1497 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 850/870 mm z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1560 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24.0 º |
| Wyprzedzenie | 120 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 30 L |
| Masa z płynami | 255 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 5.5 litrów / 100 km |
| Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5+ Regulacja (EU) No. 134/2014 aneks VIII |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej |
| Cena | |
| Cena Od | Od 99 900,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 1160 cm³ |
| Średnica | 90.0 mm |
| Suw | 60.7 mm |
| Stopień sprężania | 13.2:1 |
| Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
| Układ napędowy | Wał Kardana |
| Sprzęgło | Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
| Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
| Przednie koło | Szprychowe (bezdętkowe). 21 x 2,15 cala. |
| Tylne koło | Szprychowe (bezdętkowe). 18 x 4,25 cala. |
| Przednia opona | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
| Tylna opona | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 220 mm skok. |
| Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 220 mm. |
| Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
| Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
| Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 849 mm (984 mm z Handbarami) mm |
| Wysokość bez lusterek | 1487 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 875/895 mm z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1560 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 23.7 º |
| Wyprzedzenie | 112 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
| Masa z płynami | 249 kg (90% paliwa - gotowy do jazdy) kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 5.5 litrów / 100 km |
| Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5+ Regulacja (EU) No. 134/2014 aneks VIII |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Cena | |
| Cena Od | Od 95 900,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 1160 cm³ |
| Średnica | 90.0 mm |
| Suw | 60.7 mm |
| Stopień sprężania | 13.2:1 |
| Maksymalna moc | 150 KM (110.4kW) przy 9000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 130 Nm przy 7000 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, podwieszany tłumik montowany z boku |
| Układ napędowy | Wał Kardana |
| Sprzęgło | Hydrauliczne, mokre, wielotarczowe z systemem Slip & Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, z podporami z kutego aluminium z dokręcanym tylnym stelażem z aluminium. |
| Wahacz | Dwustronny aluminiowy wahacz „Tri-Link” z podwójnymi aluminiowymi ramionami. |
| Przednie koło | Szprychowe (bezdętkowe). 21 x 2,15 cala. |
| Tylne koło | Szprychowe (bezdętkowe). 18 x 4,25 cala. |
| Przednia opona | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
| Tylna opona | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
| Przednie zawieszenie | Półaktywne Showa 49 mm USD. Skok koła 200 mm skok. |
| Tylne zawieszenie | Półaktywny amortyzator Showa typu monoshock z elektroniczną regulacją napięcia wstępnego z nową funkcją APR. W zależności od łącznej masy kierowcy, pasażera i bagażu, pozwala ona obniżyć wysokość siedzenia nawet o 20 mm, gdy motocykl się zatrzyma, zapewniając większą swobodę i pewność prowadzenia. Skok koła 220 mm. |
| Przedni hamulec | Monoblokowe radialne zaciski Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, 320 mm podwójne pływające tarcze. Z radialną pompą hamulca Magura HC1 z oddzielnym zbiornikiem. |
| Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 282 mm z zaciskiem Brembo, OC-ABS. Tylny główny cylinder z osobnym zbiornikiem. |
| Przyrządy | Kolorowy 7-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 849 mm (982 mm z Handbarami) mm |
| Wysokość bez lusterek | 1490 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1547 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 875/895 mm z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1560 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 23.7 º |
| Wyprzedzenie | 112 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 30 L |
| Masa z płynami | 262 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 5.5 litrów / 100 km |
| Emisja CO2 | 119 g/km EURO 5+ Regulacja (EU) No. 134/2014 aneks VIII |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Cena | |
| Cena Od | Od 103 900,00 zł |