TIGER 900 GT
Stworzony do pokonywania asfaltowych wstęg, ze zdolnością do pokonywania dalekodystansowych wypraw. Z wiodącą w swojej klasie specyfikacją i ekscytującymi osiągami triple'a. Nowy Tiger 900 GT na nowo wyznacza standardy w swojej klasie.
TIGER 900 GT SPECYFIKACJI
Dzięki większej mocy i udoskonalonej specyfikacji nowy Tiger 900 GT jest teraz jeszcze lepszy.
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 67 045,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 888 cm³ |
| Średnica | 78 mm |
| Suw | 61,9 mm |
| Stopień sprężania | 13,0:1 |
| Maksymalna moc | 108 KM / (79.5 kW) przy 9500 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 90 Nm przy 6850 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany od boku |
| Układ napędowy | Łańcuch o-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
| Skrzynia biegów | 6 biegów |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 19 x 2.5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 4.25 cala |
| Przednia opona | Metzeler TouranceTM Next, 100/90-19 |
| Tylna opona | Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17 |
| Przednie zawieszenie | Odwrócone 45 mm widelce Marzocchi z ręcznym ustawieniem tłumienia odbicia i ugięcia, zakres ruchu 180 mm. |
| Tylne zawieszenie | Tylny amortyzator Marzocchi, ręczna regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, zakres ruchu koła 170 mm. |
| Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe, 4-tłoczkowe zaciski Monobloc Brembo Stylema. Radialny przedni cylinder główny, układ ABS z wieloma trybami pracy i optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Tylny hamulec | Jedna 255 mm tarcza hamulcowa. Przesuwna szczęka hamulcowa z jednym tłokiem, układ ABS z wieloma trybami pracy, układ ABS z optymalizacją pokonywania zakrętów |
| Przyrządy | W pełni kolorowy 7” ekran TFT wraz z systemem łączności My Triumph |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 930 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1410 mm (nisko ustawiona owiewka) / 1460 mm (wysoko ustawiona owiewka) mm |
| Wysokość siedzenia | 820 - 840 z możliwością regulacji mm |
| Rozstaw osi | 1556 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24,6 º |
| Wyprzedzenie | 102,7 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 20 L |
| Masa z płynami | 219 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,7l /100 km (60.4 mpg) |
| Emisja CO2 | Norma EURO 5+:108 g/km **Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
SILNIK I MOC
Wysoki moment obrotowy i reakcja przepustnicy przy niskich obrotach niczym w twinie, łatwość wkręcający się na obroty w średnim zakresie i fantastyczna góra triple’a. Elastyczny, intuicyjny i teraz z 13% większą mocą szczytową.
FUNKCJE BEZPIECZEŃSTWA
Lepsze hamowanie dzięki działającemu w zakrętach zoptymalizowanemu Cornering-ABS'owi i kontroli trakcji, światłom ostrzegawczym w przypadku awaryjnego hamowania i dobrze widocznym lampom, cały ten pakiet zwiększa bezpieczeństwo i pewność prowadzenia.
TECHNOLOGIA
Ulepszona technologia skupiona na kierowcy z pięcioma trybami jazdy i nowym 7-calowym ekranem TFT z łącznością Bluetooth wznoszą specyfikacje nowego Tigera 900 GT na nowy poziom.
KOMFORT
Zaprojektowany ergonomicznie dla maksymalnej przygody i minimalnego zmęczenia. Nowa, ulepszona kanapa i redukujące wibracje mocowanie kierownicy zapewniają wygodę kierowcy wraz ze świetnie osłaniającą go przed wiatrem owiewką.
HAMULCE BREMBO
Najlepsze w swojej klasie zaciski Brembo Stylema Monobloc dopasowane do 320 mm tarcz zapewniają niesamowitą siłę hamowania i wyczucie dźwigni.
ZAWIESZENIE
Opracowane wyłącznie dla gamy nowego Tigera 900, komfortowe, regulowane zawieszenie Marzocchi o dużym skoku jest kluczem do komfortowej jazdy wersją GT i niesamowitego prowadzenia na drodze.
SPRZĘGŁO SLIP & ASSIST
Zaprojektowane, aby poprawić kontrolę tylnego koła podczas agresywnej redukcji biegu lub na śliskich nawierzchniach, sprzęgło Slip&Assist zmniejsza również wymaganą siłę do obsługi dźwigni, poprawiając komfort kierowcy.
ZBIORNIK PALIWA
Zaprojektowany z myślą o idealnej pozycji do jazdy i komforcie nóg, duża, adventure'owa ergonomia zbiornika paliwa idzie w parze z jego dużą pojemnością wynoszącą 20 litrów zapewniającą podróżnikom duży zasięg.
ŚWIATŁA
Mocne, bezobsługowe oświetlenie w całości wykonane w technologii LED z charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, gwarantuje doskonałą widoczność zarówno kierowcy, jak i innym użytkownikom drogi.
MODUŁ BLUETOOTH
Standardowo montowany system łączności My Triumph umożliwia sterowanie telefonem, odtwarzanie muzyki i nawigację „Zakręt po Zakręcie”.
|
Silnik & Podwozie
|
|
|---|---|
| Silnik | 888 CM³ |
| Koła | 19-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
| Zawieszenie | Marzocchi front and rear suspension |
| Zbiornik Paliwa | 20 L |
|
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
| Tryby Jazdy | 4 trybów jazdy (Road, Rain, Sport i Off-Road) |
| Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
| Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
| W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
| Podświetlane Przełączniki | Not Included |
| USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
| Gniazda Zasilania | Included |
|
KOMFORT
|
|
| Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
| Handbary | Included |
| Podgrzewane manetki | Included |
| Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Tempomat | Included |
| Quickshifter Triumph Shift Assist | Not Included |
|
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
| System aktywujący światła awaryjne | Included |
| Światła obrysowe | Included |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Optimised Cornering ABS | Included |
| Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
| Podnóżek centralny | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Gmole osłaniające silnik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
|
INNE
|
|
| Możliwość homologacji A2 | Not Included |
| Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
Silnik & Podwozie
|
|
|---|---|
| Silnik | 888 CM³ |
| Koła | 19-calowe przednie / 17-calowe tylne lekkie koło z aluminową obręczą |
| Zawieszenie | Marzocchi front and rear suspension |
| Zbiornik Paliwa | 20 L |
|
PRZYRZĄDY I EKEKTRONIKA
|
|
| Tryby Jazdy | 4 trybów jazdy (Road, Rain, Sport i Off-Road) |
| Wyświetlacz | 7-calowy ekran TFT |
| Łączność (Naw. / Muzyka / Połączenia & Wiadomości) | Included |
| W pełni LED-owe oświetlenie, ze światłami do jazdy dziennej | Included |
| Podświetlane Przełączniki | Not Included |
| USB | W kokpicie i pod siedzeniem |
| Gniazda Zasilania | Included |
|
KOMFORT
|
|
| Regulowana szyba | Możliwość regulacji wysokości w zakresie 50 mm |
| Handbary | Included |
| Podgrzewane manetki | Included |
| Podgrzewana kanapa kierowcy i pasażera | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Tempomat | Included |
| Quickshifter Triumph Shift Assist | Not Included |
|
Ochrona & Bezpieczeństwo
|
|
| System aktywujący światła awaryjne | Included |
| Światła obrysowe | Included |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Optimised Cornering ABS | Included |
| Zoptymalizowana kontrola trakcji | Included |
| Podnóżek centralny | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Gmole osłaniające silnik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
| Gmole osłaniające zbiornik | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
|
INNE
|
|
| Możliwość homologacji A2 | Not Included |
| Interwał między przeglądami | 10,000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO NIM JEŹDZIĆ
Triumph Tiger, najdłużej jeżdżący na świecie motocykl typu adventure, posiada on bogatą historię.
NOWY TIGER 900
A TY, KTÓREGO WYBIERZESZ?