TIGER SPORT 660
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Dzięki budzącemu zaufanie prowadzeniu, doskonałej wydajności triple'a i wiodącej w swojej klasie technologii Tiger Sport 660 ustanawia nowy punkt odniesienia dla wszechstronności i radości z realizacji przygód
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 43 500,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym, 240° kąt zapłonu |
| Pojemność | 660 cm³ |
| Średnica | 74.04 mm |
| Suw | 51.1 mm |
| Stopień sprężania | 11.95:1 |
| Maksymalna moc | 81 KM (60kW) przy 10 250 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 64 Nm przy 6 250 obr./min |
| Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, slip |
| Skrzynia biegów | 6 biegowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Rama obwodowa z rur stalowych |
| Wahacz | Obustronny, odlewany ze stali |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium 17 x 5.5 cala |
| Przednia opona | 120/70 ZR 17 (58W) |
| Tylna opona | 180/55 ZR 17 (73W) |
| Przednie zawieszenie | 41 mm kartridżowe zawieszenie Showa typu USD z lagami odpowiedzialnymi za oddzielne funkcje, 150 mm skok zawieszenia |
| Tylne zawieszenie | Zawieszenie Showa typu monoshock RSU, ze zdalną hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego, 150 mm skok zawieszenia |
| Przedni hamulec | Podwójne pływające tarcze hamulcowe 310 mm, 2-tłokowe przesuwane zaciski Nissin, ABS |
| Tylny hamulec | Jedna pływająca tarcza hamulcowa 255 mm, jednotłoczkowe zaciski Nissin, ABS |
| Przyrządy | Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 834 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1398 mm / 1315 mm (wysoka / niska pozycja owiewki) mm |
| Wysokość siedzenia | 835 mm |
| Rozstaw osi | 1418 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 23.1 º |
| Wyprzedzenie | 97.1 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 17.2 L |
| Masa z płynami | 206 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,5 l/100 km |
| Emisja CO2 | 107 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
OBEJRZYJ FILM 360°
|
PARAMETRY TIGERA SPORT 660
|
|
|---|---|
| Silnik | Trzycylindrowy o poj. 660 cm³ (zgodny z Euro 5) |
| Moc i Maksymalny moment obrotowy | 81 KM i 64 Nm |
| Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
| Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Quickshifter | Triumph Shift Assist (dostępny wśród akcesoriów) |
| Zawieszenie |
Z przodu zawieszeniu Showa typu upside-down, a z tyłu amortyzator typu monoshock z możliwością zdalnej regulacji napięcia wstępnego |
| Hamulce | Zaciski hamulcowe Nissin z ABS |
| Opony | Opony Michelin Road 5 |
| Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
| Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
| Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED z samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
|
SERWIS
|
|
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
PARAMETRY TIGERA SPORT 660
|
|
|---|---|
| Silnik | Trzycylindrowy o poj. 660 cm³ (zgodny z Euro 5) |
| Moc i Maksymalny moment obrotowy | 81 KM i 64 Nm |
| Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
| Sprzęgło | Sprzęgło Slip & Assist |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Quickshifter | Triumph Shift Assist (dostępny wśród akcesoriów) |
| Zawieszenie |
Z przodu zawieszeniu Showa typu upside-down, a z tyłu amortyzator typu monoshock z możliwością zdalnej regulacji napięcia wstępnego |
| Hamulce | Zaciski hamulcowe Nissin z ABS |
| Opony | Opony Michelin Road 5 |
| Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
| Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
| Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED z samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
|
SERWIS
|
|
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Zgodny z kat. A2
Idealny punkt wejścia do gamy Triumph – Tiger Sport 660 może być wyposażony w akcesoryjny zestaw do konwersji na kat. A2, można go też łatwo przywrócić do pełnej mocy, dzięki czemu jest zarówno dostępny, jak i przyjemny w prowadzeniu.
Wiodąca w swojej klasie moc szczytowa
Ekscytujące osiągi najmocniejszego motocykla w swojej klasie — maksymalna moc 81 KM i maksymalny moment obrotowy 64 Nm z charakterystycznym dla tego trzycylindrowego silnika płynnym, responsywnym i liniowym dostarczaniem mocy
Zwinny, dynamiczny i wygodny
Wąski, z nisko umieszczonym siedziskiem na wysokości 835 mm, do tego wygodna ergonomia i niewielka waga – wszystko to sprawia, że każdego dnia przyjemnie się nim steruje i jeździ
Technologia ukierunkowana na jeźdźca
Aby zapewnić zaawansowane bezpieczeństwo i kontrolę, nowoczesna technologia Tiger Sport 660 obejmuje najnowszej generacji ABS i kontrolę trakcji z możliwością dezaktywacji. To zwinny, ale nieonieśmielający motocykl na alpejskie wyprawy.
Wielofunkcyjny ekran
Najwyższej klasy kolorowy wyświetlacz TFT zapewnia natychmiastowe wyświetlanie niezbędnych informacji i jest gotowy do podłączenia systemu My Triumph Connectivity System z akcesoriami, umożliwiającego sterowanie nawigacją, telefonem i kamerą GoPro.
Dwa tryby jazdy
Przełączaj się między trybem drogowym a deszczowym, aby zwiększyć kontrolę nad motocyklem, zmieniając reakcję przepustnicy i kontrolę trakcji w celu lepszego dopasowania do warunków panujących na drodze.
Maksymalne bezpieczeństwo dzięki oświetleniu LED
Charakterystyczny reflektor LED z funkcją świateł pozycyjnych, zintegrowane LED-owe tylne światło i samowyłączające się kierunkowskazy LED (w zależności od rynku) zapewniają lepszą widoczność i łatwość obsługi.
Funkcje poprawiające jazdę
Sprzęgło Slip and Assist w połączeniu z dźwignią o zoptymalizowanej rozpiętości zapewnia lekkie w użyciu sprzęgło, zmniejszając zmęczenie kierowcy. Przepustnica Ride-by-Wire i immobilizer uzupełniają specyfikację motocykla.
Gotowy, aby być Twój
Od oznaczonego kolorami bagażu po dodatkową ochronę, potencjał, styl i bezpieczeństwo – wszystkie oryginalne akcesoria są projektowane w parze z motocyklem i są objęte 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Niesamowita siła hamowania
Dwutłoczkowe, przesuwne przednie zaciski marki Nissin z lekkimi tarczami i jednotłoczkowy tylny hamulec Nissin dają pewność wyjątkowej siły hamowania i maksymalnego bezpieczeństwa podczas jazdy.
Przygodowa stylizacja na każdy dzień
Uderzająca wyprawowa pozycja i dynamiczna sylwetka z czystym nadwoziem, uporządkowanym kokpitem i wyprofilowanym ekranem. Sportowy i wyrafinowany, a jednocześnie solidny i wszechstronny, gotowy sprostać każdej przygodzie na trasie.
17-litrowy zbiornik z potencjałem wyprawowym
Idealny na każdą przejażdżkę, od wycieczek po codzienne dojazdy, 17-litrowy zbiornik paliwa pozwala na dłuższą jazdę między tankowaniami. Mniej tankowania, więcej jazdy.
Bezkonkurencyjnie niski koszt posiadania
2-letnia gwarancja z nieograniczonym limitem kilometrów, wiodące w swojej klasie interwały między przeglądami wynoszące 16 000 kilometrów, krótszy czas pracy w warsztacie niż u konkurencji oraz bardzo konkurencyjna cena sprawiają, że Triumph jest teraz jeszcze bardziej przystępny.