BONNEVILLE BOBBER

Ten zachwycający Bobber nowej generacji, ze swoim klasycznym, wielokrotnie nagradzanym stylem, teraz pięknie się rozwinął dzięki poprawionym osiągom, wyższej specyfikacji i mroczniejszemu wykończeniu.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 68 900,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 10.0:1 |
Maksymalna moc | 78 KM (57.5 kW) przy 6 100 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 106 Nm przy 4 000 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | W systemie 2 w 2, z dwoma tłumikami, ze szczotkowanej stali nierdzewnej |
Układ napędowy | Łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
Wahacz | Dwustronna |
Przednie koło | Obręcze 32-szprychowe, 16 x 2,5 cala |
Tylne koło | Obręcze 32-szprychowe, 16 x 3,5 cala |
Przednia opona | MT 90 B16 |
Tylna opona | 150/80 R16 |
Przednie zawieszenie | 47 mm widelec Showa |
Tylne zawieszenie | Monoshock RSU z łącznikiem |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm tarcze hamulcowe, 2-tłoczkowe przesuwne zaciski Brembo, ABS |
Tylni hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 1-tłoczkowy przesuwny zacisk Nissin, ABS |
Przyrządy | Analogowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 800 mm |
Wysokość bez lusterek | 1024 - 1055 mm |
Wysokość siedzenia | 690 - 700 mm |
Rozstaw osi | 1500 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.4 º |
Wyprzedzenie | 92.0 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 L |
Masa z płynami | 251 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | (4.6 l/100km) |
Emisja CO2 | 105 g/km *Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
OBEJRZYJ FILM 360°


ULEPSZONY SILNIK O WYSOKIM MOMENCIE OBROTOWYM
Równoległy Twin o pojemności 1200 cm³ ma niezłego kopa dzięki swojemu ekscytującemu momentowi obrotowemu, niepowtarzalnemu zestrojeniu Bobbera i charyzmatycznemu interwałowi zapłonu 270°. Teraz jest on jeszcze bardziej responsywny, a także zgodny z normami Euro 5.

WYRÓŻNIAJĄCE SIĘ BRZMIENIE
Innowacyjny podwójny układ wydechowy z przyciągającymi wzrok wydechami typu peashooter plus unikalny montaż airboxów zapewniają charakterystyczny dźwięk hot roda, jednocześnie starannie ukrywając w motocyklu katalizator.

NIEDOŚCIGNIONA AUTENTYCZNOŚĆ
Z piękną sylwetką, minimalistycznym stylem, szprychowymi kołami, szeroką, prostą kierownicą, nisko zawieszoną, malowaną proszkowo na czarno ramą, by uzyskać wygląd wyróżniającego się Hard Taila – Bobber to prawdziwa współczesna ikona.

MUSKULARNA SYLWETKA
Nowy Bobber 2021 dostał większy, wyrzeźbiony 12-litrowy zbiornik paliwa, nową, tłustą 16-calową przednią oponę i masywny przedni widelec o średnicy 47 mm, a wszystko po to, aby dostarczyć jeszcze bardziej muskularny i imponujący motocykl.

WYJĄTKOWE PŁYWAJĄCE SIEDZISKO
Charakterystyczne aluminiowe pływające siedzisko Bobbera zapewnia piękne linie, ale i wygodę. Dzięki regulowanej pozycji, niskiej wysokości 690 mm i wąskiej ramie wszyscy mogą zasmakować jazdy motocyklem wiodącym w swojej klasie.

NOWY MROCZNY STYL
Ten wiodący w swojej klasie motocykl dostał nowe wykończenie, dzięki czemu jest jeszcze bardziej zadziorny i charakterny. Dzięki nowym malowanym proszkowo na czarno osłonom silnika oraz sprzęgła i osłonie koła zębatego osiąga efekt minimalistycznego motocykla, który wygląda równie ekscytująco, jak jeździ.

HAMULCE O WYŻSZEJ SPECYFIKACJI
Nowe podwójne przednie tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm z 2-tłoczkowymi zaciskami Brembo, pojedynczy zacisk Nissin z tyłu i wysokiej klasy ABS montowany w standardzie zapewniają doskonałą siłę hamowania i znakomitą kontrolę podczas jazdy.

WYSOKIEJ KLASY ZAWIESZENIE
Nowy 47 mm przedni widelec Showa ze skokiem 90 mm oraz innowacyjne tylne ukryte zawieszenie typu monoshock zapewniają doskonałą wydajność zawieszenia oraz komfort podczas jazdy.

NOWOCZESNA TECHNOLOGIA
Doskonale scalona technologia obejmuje 2 tryby jazdy, kontrolę trakcji z możliwością dezaktywacji, ABS, system ride-by-wire, immobilizer, w 2021 r. także tempomat oraz LED-owy przedni reflektor ze światłami do jazdy dziennej.
*Tam, gdzie pozwalają na to lokalne przepisy
TWÓJ BOBBER W KAŻDYM CALU
Od unikalnej regulacji pozycji siedziska i zegara po wybór 3 malowań premium i 77 customowych akcesoriów – Bobber został zaprojektowany tak, abyś mógł wyrazić swój charakter i sprawić, że stanie się autentycznie Twój.
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO JEŹDZIĆ
Pełna specyfikacja i opinie motocyklistów na temat nowego Bonneville Bobber.