
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO JEŹDZIĆ.
Prawdziwa gratka – motocykl kochający przygody z autentycznym potencjałem do okiełznania każdej drogi, a także bezdroży poza utartym szlakiem, zapewniającym najlepszą jazdę na każdej nawierzchni. Do wyboru są dwa wzorcowe modele Scramblera 1200. Scrambler 1200 XC został stworzony do czerpania radości z jazdy niezależnie od tego, czy wybierasz asfalt, czy off-road, a topowy Scrambler 1200 XE zapewnia najwyższy poziom specyfikacji, która dzięki jego off-roadowemu potencjałowi pozwoli Ci się wspiąć na sam szczyt. Bez względu na to, czym dla Ciebie jest przygoda oraz gdzie zaprowadzi Cię droga, możliwości Scramblera 1200 zaskoczą Cię zarówno na szosie, jak i w terenie.
1. SILNIK BONNEVILLE'A O WYSOKIEJ MOCY Z CHARAKTEREM SCRAMBLERA
Słynny, charakterny i bogaty w moment obrotowy równoległy twin Bonneville stanowi serce tego wzorcowego, nowoczesnego, klasycznego motocykla kochającego przygody.
Dzięki płynnemu i liniowemu dostarczaniu mocy reakcja przepustnicy Ride by Wire jest zawsze doskonale przewidywalna, niezależnie od nawierzchni, którą jedziesz. Pięć trybów jazdy (sześć w wersji XE) oznacza, że możesz jeszcze dokładniej dostroić motocykl, aby dopasować go do własnych preferencji.
Silnik o pojemności 1200 cm³ i o niskiej bezwładności przyspiesza szybko z samego dołu przez pełen zakres obrotów, zapewniając dreszcz emocji niezależnie od warunków, w jakich jedziesz. Od klimatycznej trasy daleko za miastem po niedzielną przejażdżkę czy off-roadowe szaleństwo w błocie – Scrambler naprawdę zasługuje na swoją nazwę i rodowód.
Zgodny z normą Euro 5, z mniejszą emisją spalin i udoskonaloną dystrybucją ciepła na 2021 r. Sprzęgło Scramblera ze wspomaganiem momentu obrotowego zapewnia lekkie i łatwe wyczucie dźwigni; w połączeniu z tradycyjną inżynierią Triumpha i współczesną technologią jest to naprawdę wyjątkowa jednostka napędowa. Dzięki interwałowi między przeglądami wynoszącemu 16 000 km oraz światowej klasy sieci dealerów nie masz już wymówki, aby dalej odwlekać epickie przygody…
2. ZAWIESZENIE Z DUŻYM SKOKIEM
Scrambler 1200 jest wyposażony w przedni widelec Showa USD o średnicy 45 mm (47 mm w XE) i tylne amortyzatory Öhlins typu piggyback. W pełni regulowane pod kątem wstępnego naprężenia, tłumienia kompresji i odbicia oraz ze skokiem 200 mm (250 mm w XE) – to wysokiej jakości zawieszenie zostało opracowane specjalnie dla Scramblera.
Doskonała przyczepność na drodze, na sypkim szutrze czy śliskich błotnistych trasach i potencjał radzenia sobie ze wszystkimi szlakami – Scrambler 1200 został zaprojektowany, aby wyznaczać nowy standard.
Aby docenić efekt końcowy, trzeba się nim przejechać. Zwinny, pokonujący wszystkie nierówności na drodze – wszechstronność zawieszenia Scramblera nigdy nie przestaje imponować.
3. DEDYKOWANA RAMA DO SCRAMBLERA
Znakomite możliwości terenowe Scramblera to coś więcej niż wysokiej jakości zawieszenie o długim skoku. Rama to nie tylko zmodyfikowane podwozie szosowe z poprawioną geometrią – to czysty Scrambler od dołu po samą górę.
Pewna jazda w terenie wymaga stabilności i pewności prowadzenia. Geometria pochylenia i toru wraz z rozstawem osi i długością wahacza – wszystko to wywodzi się z niezwykłego dziedzictwa Triumpha i lat rozwoju wyprawowego Triumpha Tigera. Wszystko to składa się na wyjątkowy i piękny motocykl, który jest niezawodny w terenie, nie tracąc przy tym wzorowej zwinności na drodze.
Dzięki pozycji do jazdy, którą można dostosować za pomocą regulowanej kierownicy i podwyższanych mocowań, aby uzyskać idealną postawę, siedzącą lub na stojąco, niezrównana wszechstronność i możliwości Scramblera umacniają jego pozycję jako wzorowego motocykla przygodowego.
4. NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI TECHNOLOGIA
Scrambler jest wyposażony w szereg nowoczesnych technologii, a każdy element został starannie zaprojektowany, aby poprawić wrażenia z jazdy i zwiększyć bezpieczeństwo bez uszczerbku dla ponadczasowego, nowoczesnego klasycznego stylu tej wytrzymałej maszyny typu crossover.
Reflektor ze światłami do jazdy dziennej i w pełni LED-owe oświetlenie gwarantują doskonałą widoczność innym użytkownikom dróg, jednocześnie idealnie oświetlając nawet najciemniejszą trasę. Podświetlane, intuicyjne przełączniki i pięciokierunkowy joystick oznaczają, że wszystkie niezbędne funkcje są na wyciągnięcie ręki, a jednocześnie ułatwiają wybór jednego z pięciu trybów jazdy (sześciu w XE), sterowanie tempomatem za pomocą jednego przycisku lub zmienianie innych ustawień.
Zaawansowane systemy ABS i kontroli trakcji zwiększają bezpieczeństwo kierowcy, a model XE korzysta z najnowszego układu Optimised Cornering ABS i kontroli trakcji.
Nie zapomniano również o wygodzie kierowcy – ma on do dyspozycji łatwo dostępne gniazdo USB do ładowania niezbędnych w podróży akcesoriów oraz możliwość korzystania z opcjonalnego modułu łączności My Triumph, który pozwala cieszyć się pierwszym na świecie zintegrowanym systemem sterowania GoPro, a także funkcjami takimi jak nawigacja zakręt po zakręcie oraz obsługa telefonu i muzyki.
5. SPECYFIKACJA WYRÓŻNIAJĄCA SIĘ W KATEGORII
Wyposażenie Scramblera zostało bardzo starannie dobrane. Ergonomia oferuje idealne połączenie komfortu i, w razie potrzeby, kontroli podczas jazdy w terenie. Unikatowe siedzenie i szeroka kierownica Scramblera zapewniają motocykliście dominującą pozycję nad maszyną na wszystkich drogach. Mocowanie kierownicy z opcjonalnymi 10-milimetrowymi elementami dystansowymi zapewnia każdemu motocykliście możliwość znalezienia idealnej pozycji, a regulowane, składane podnóżki umożliwiają idealne dopasowanie wersji XE.
Oprócz wysokiej jakości zawieszenia Showa i Öhlins dwutłoczkowe radialne monoblokowe zaciski hamulcowe Brembo M50 są na wyposażeniu w standardzie, a wysokiej jakości dźwignia hamulca MCS uzupełnia wyposażenie wersji XE. Podwójne 320 mm tarcze w połączeniu z zaawansowanym systemem ABS zapewniają wystarczającą siłę hamowania z doskonałym wyczuciem dźwigni, oferując pewną kontrolę w każdych warunkach.
Pięknie zaprojektowane sznurowane aluminiowe szprychy są mocowane do mocnych piast, aby zachować nowoczesny klasyczny styl Scramblera, a jednocześnie umożliwić montaż nowoczesnych opon bezdętkowych. Dzięki 17-calowemu tylnemu kołu i zoptymalizowanemu do jazdy terenowej 21-calowym przedniemu kołu opony Metzeler Tourance Adventure zapewniają idealną równowagę podczas jazdy po drogach, jak i w terenie.
