Scrambler 1200

PRAWDZIWA GRATKA

Oto nadjechał niewiarygodny nowy punkt odniesienia w dziedzinie możliwości scramblera i stylu.

Cena w dniu ogłoszenia: 20.12.2018

Scrambler 1200 riding in extreme terrain
Two riders riding Triumph Scrambler 1200 XC down an urban highway

NOWY SCRAMBLER 1200

Po raz pierwszy w historii nowa linia motocykli Scrambler 1200 wprowadza najdoskonalsze połączenie dwurzędowego silnika Bonneville o pojemności 1200 cm3, wiodących w swojej klasie najnowocześniejszych technologii ukierunkowanych na kierowcę, przepięknego stylu nowoczesnego customa oraz DNA niezrównanej oryginalnej konstrukcji. Zupełnie nowy punkt odniesienia dla definiujących tę kategorię możliwości. Ten motocykl gwarantuje wszystko to, co jest niezbędne do wyniesienia radości z jazdy na najbardziej ekscytujący poziom, zarówno na drogach utwardzonych, jak i w warunkach off-roadowych.

 

 

Dostępne są dwa nadzwyczajne nowe modele: niesamowicie dobrze wyposażony XC oraz wieńczący dzieło XE — obie maszyny zaprojektowano z myślą o niezrównanym stylu i możliwościach podczas jazdy po drogach utwardzonych oraz przy pełnowymiarowym scramblingu.  Pierwszy w swoim rodzaju nowy motocykl Scrambler 1200 XC o podwójnym przeznaczeniu gwarantuje niezwykle wysoką wydajność na drogach utwardzonych i w warunkach off-roadowych, a model Scrambler 1200 XE o jeszcze bogatszej specyfikacji stworzono z myślą o stawieniu czoła jeszcze bardziej ekstremalnym wyzwaniom off-roadowym.  Prawdziwy krok naprzód w dziedzinie motocykli. Oto narodziny zupełnie nowego rodzaju generacji maszyn do „scramblingu”.

 

men standing next to 2 Triumph Scrambler 1200 Motorcycles in sunset

NOWA GENERACJA MASZYN SCRAMBLER

Pierwszy, najlepszy i najbardziej ekscytujący na każdym poziomie.  Wiodącą rolę w kolejnej ewolucji „scramblingu” odgrywają nasze dwa nowe, ustalające punkt odniesienia modele Scrambler 1200 z 2019 r., które podniosły poprzeczkę, będąc prawdziwymi motocyklami o dwojakimprzeznaczeniu, które spełnią potrzeby motocyklistów poszukujących władczej kontroli i komfortu podczas jazdy oraz ekscytujących możliwości do płynnej jazdy off-roadowej z wysoką prędkością i niezrównaną  radością.  

Jest to  przełomowy krok dla niesamowitej oferty customowych klasyków firmy Triumph, który wprowadza wiodącą w swojej klasie wydajność, wyposażenie i rozwiązania technologiczne do nowej linii motocykli zaprojektowanych i stworzonych z myślą o przygodach na drogach każdego typu oraz w warunkach terenowych.  Jego charakterystyczny styl i kultową sylwetkę uzupełnia grawerowany podwyższony wylot układu wydechowego, żebrowane siedzenie, wyprostowana, władcza pozycja jazdy oraz pełny charakteru wygląd. 

 

SCRAMBLER 1200 WYRAŻONY LICZBAMI

1200 SILNIK BONNEVILLE O WYSOKIEJ MOCY cm3

Dwurzędowy silnik Bonneville o wyższej mocy i ekscytującym charakterystycznym brzmieniu scramblera oraz przyprawiającym o gęsią skórkę warkocie.

110 MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY Nm

Zmieniające zasady gry możliwości z niewiarygodnym momentem obrotowym na niskich obrotach oraz ekscytującą mocą maksymalną 90 KM.

21" ’ KOŁO PRZEDNIE Z BOCZNYMI DRUCIANYMI SZPRYCHAMI

Wiodące w swojej klasie możliwości jazdy off-roadowej i scramblingu gwarantowane przez najbogatszą specyfikację.

80 PONAD AKCESORIÓW

Zupełnie nowy klasyczny customowy scrambler — podrasował wykończenie swojej maszyny Scrambler 1200 przy użyciu ponad 80 akcesoriów.

Zobacz pełną specyfikację

SCRAMBLER 1200

360 Tap and drag
All-new Green Triumph Scrambler 1200 XC right hand side shot

Ulepsz styl, praktyczność, komfort i bezpieczeństwo swojego nowego motocykla Scrambler 1200 dzięki ponad 80 niestandardowym akcesoriom dedykowanym do customów.

Dowiedz się więcej
Loading your ride Loading your ride
Two riders riding Triumph Scrambler 1200 XC down a country road through sandy dunes
All-new Khaki Green Triumph Scrambler 1200 XC right hand side shot

SCRAMBLER 1200 XC

Więcej niż zaledwie oszałamiający nowoczesny klasyk do jazdy po drogach, więcej niż zaledwie przepiękny, kultowy wygląd i znacznie więcej niż zaledwie wiodąca w swojej klasie specyfikacja i wydajność — oto prawdziwie pierwszy motocykl o podwójnym przeznaczeniu. Scrambler 1200 XC ma zapewnić wszystko, czego potrzebujesz do stawienia czoła najróżniejszym wyzwaniom off-roadowym z oszałamiającą swobodą, pewnością i stylem.

man riding Triumph Scrambler 1200 through dirt
All-new Blue and Black Triumph Scrambler XE right hand side shot

SCRAMBLER 1200 XE

Scramblera 1200 XE cechuje najbogatsza specyfikacja klasy premium. Oto motocykl, który cechują niedoścignione możliwości jazdy po drogach utwardzonych i nieutwardzonych, władcza pozycja jazdy i ergonomicznie zoptymalizowana konfiguracja, dzięki czemu prowadzi się równie naturalnie na asfalcie, jak i podczas szaleńczej jazdy scramblingowej tak, jak powinien to robić każdy prawdziwie przygodowy motocykl.

SCRAMBLER 1200 XC

ŁÓWNE CECHY

SILNIK

  • Chłodzony cieczą silnik Bonneville o wysokim momencie obrotowym, wysokiej mocy i pojemności 900 cm3  oraz z dedykowanym brzmieniem scramblera.
  • Sześciobiegowy, 8-zaworowy dwurzędowy silnik o niskiej bezwładności z 270o kątem obrotu wału korbowego
  • Moc maksymalna 90 KM przy 7 400 obr./min
  • Maksymalny moment obrotowy 110 Nm przy 3 950 obr./min
  • Limit obrotów 7500 obr./min
  • Długie okresy pomiędzy przeglądami — co 16 000 km
     

PODWOZIE

  • Wiodące w swojej kategorii podwójne 320 mm pływające przednie tarcze hamulcowe Brembo z przednimi szczękami hamulcowymi Monobloc M50 
  • 2-tłoczkowa 255 mm tylna szczęka hamulcowa Brembo 
  • Regulowane widelce kasetowe Showa USD o długim skoku (200 mm).
  • Regulowany tylny amortyzator Öhlins o długim skoku (200 mm).
  • Aluminiowy wahacz o długim skoku (547 mm)
  • Koła ze szprychami z górnej półki
  • Bezdętkowe opony MetzlerTourance o podwójnym przeznaczeniu
  • Władcza ergonomia kierowcy
  • Nowa dedykowana rama scramblera
  • Składane przełączniki nożne
  • Regulowana pozycja kierownicy
     

TECHNOLOGIA

  • Wskaźniki TFT kolejnej generacji
  • Pięć trybów jazdy (Road (Drogowy), Rain (Deszcz), Sport (Sportowy), Off-Road (Terenowy) i Rider-Configurable (Personalizowany))
    Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
  • Intuicyjne zespoły przełączników i 5-kierunkowy joystick
  • Podświetlane zespoły przełączników
  • Ride-by-wire
  • Układ ABS i programowalna kontrola trakcji
  • W całości LED-owe oświetlenie ze światłami do jazdy dziennej (DRL)
  • Zapłon bezkluczykowy
  • Tempomat aktywowany za pomocą jednego przycisku
  • Złącze USB do ładowania urządzeń
  • Immobilizer
  • Dostępny jako wyposażenie dodatkowe moduł łączności Bluetooth umożliwiający korzystanie z pierwszego na świecie zintegrowanego systemu sterowania GoPro, systemu nawigacji prowadzącego „zakręt po zakręcie” oraz obsługiwanie telefonu i odtwarzania muzyki.
  • Dostępny jako wyposażenie dodatkowe system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).
     

STYL

  • Wiodące w swojej kategorii detale i wykończenia
  • Ręcznie wykonane aluminiowe błotniki, oprawa tablicy rejestracyjnej, wahacz, płyta ochronna.
  • Wyrzeźbione panele boczne z logo ze szczotkowanego aluminium
  • Pasek na zbiornik paliwa wykonany ze stali nierdzewnej
  • Korek wlewu Monza ze szczotkowanego aluminium
  • Dwie wersje kolorystyczne: Jet Black plus Matt Black (Mroczna czerń + Matowa czerń) oraz Khaki Green plus Brooklands Green (Zieleń khaki plus Mroczna czerń)
     

CECHY WYŁĄCZNIE MODELU Scrambler XE

PODWOZIE

  • Regulowane widelce Showa USD o dłuższym skoku (250 mm)
  • Regulowany tylny amortyzator Öhlins o dłuższym skoku (250 mm)
  • Aluminiowy wahacz o dłuższym skoku (579 mm)
  • Regulowane i składane przełączniki nożne
  • Ochraniacze dłoni z aluminiowym wspornikiem
  • Dźwignia Brembo MCS

TECHNOLOGIA

  • Układ ABS i kontroli trakcji z funkcją optymalizacji pokonywania zakrętów wspomagany przez bezwładnościowy moduł pomiarowy (IMU).
  • Sześć trybów jazdy (Road (Drogowy), Rain (Deszcz), Sport (Sportowy), Off-Road (Terenowy), Rider-Configurable (Personalizowany) i Off-Road Pro (Profesjonalny off-road))

STYL

  • Najdoskonalsze detale i wykończenia
  • Kultowy emblemat firmy Triumph na zbiorniku paliwa
  • Srebrne wykończenie manetki przy zastosowaniu czarnych, anodowanych podwyższeń i zacisków.
  • Widelce w kolorze złotym
  • Dwie wersje kolorystyczne: Fusion White plus Brooklands Green (Biel fuzyjna i Zieleń Brooklands) oraz Cobalt Blue plus Jet Black (Kobaltowy błękit i Mroczna czerń)

Scrambler 1200

All-new Green Triumph Scrambler 1200 XC right hand side shot

Scrambler 1200 XC

Ceny Rozpoczynające Się Od Cena W Dniu Ogłoszenia

All-new Blue and Black Triumph Scrambler XE right hand side shot

Scrambler 1200 XE

Ceny Rozpoczynające Się Od Cena W Dniu Ogłoszenia