Rodzaj
|
Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, rzędowy twin, czopy korbowodowe przesunięte o 270°
|
Pojemność
|
1200 cm³
|
Średnica
|
97.6 mm
|
Suw
|
80 mm
|
Stopień sprężania
|
11 :1
|
Maksymalna moc
|
90 KM (66,2 kW) przy 7 250 obr./min
|
Maksymalny moment obrotowy
|
110 Nm przy 4 500 obr./min
|
Układ zasilania
|
Wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa
|
Układ wydechowy
|
Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem
|
Układ napędowy
|
Łańcuch X-ring
|
Sprzęgło
|
Wielotarczowe, mokre
|
Skrzynia biegów
|
6-stopniowa
|
Rama
|
Rurowa, stalowa
|
Wahacz
|
Dwustronny, aluminiowy o długości 547 mm
|
Przednie koło
|
Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,15 cala, aluminiowe obręcze
|
Tylne koło
|
Bezdętkowe, 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze
|
Przednia opona
|
90/90-21
|
Tylna opona
|
150/70 R17
|
Przednie zawieszenie
|
Showa, 45 mm, w pełni regulowane, USD, skok 200 mm
|
Tylne zawieszenie
|
Öhlins piggy-back RSU w pełni regulowane napięcie wstępne, tłumienie odbicia i kompresji, skok tylnego koła 200 mm
|
Przedni hamulec
|
Podwójna tarcza 320 mm Brembo, zaciski radialne Brembo M50 monobloc
|
Tylny hamulec
|
Pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy pływający zacisk Brembo
|
Przyrządy
|
Kolorowy ekran TFT
|
Szerokość kierownicy
|
840 mm
|
Wysokość bez lusterek
|
1200 mm
|
Wysokość siedzenia
|
840 mm
|
Rozstaw osi
|
1530 mm
|
Kąt pochylenia główki ramy
|
25.8 º
|
Wyprzedzenie
|
121 mm
|
Masa
|
205 kg
|
Pojemność zbiornika paliwa
|
16 L
|
Zużycie paliwa
|
4,6 litra / 100 km
|
Emisja CO2
|
105 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.
|
Interwał między przeglądami
|
16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
|