SPEED TWIN 1200 (MY24)
Wzorcowa ikona nowoczesnego, sportowego klasyka. Teraz z ulepszonymi komponentami podwozia i bardziej responsywnym, mocniejszym silnikiem zapewniającym charakter i najwyższe osiągi.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 64 650,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
| Pojemność | 1200 cm³ |
| Średnica | 97,6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 12.1:1 |
| Maksymalna moc | 100 KM (73.6 kW) przy 7250 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 112 Nm przy 4250 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
| Układ napędowy | Łańcuch O-ring |
| Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre, ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Rurowa stal, kołyskowa |
| Wahacz | Dwustronny, aluminiowy |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17” x 3,5” |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17” x 5,0” |
| Przednia opona | 120/70 ZR17 |
| Tylna opona | 160/60 ZR17 |
| Przednie zawieszenie | 43 mm USD Marzocchi, skok 120 mm |
| Tylne zawieszenie | Podwójne amortyzatory RSU z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm |
| Przedni hamulec | Podwójna 320 mm tarcza, radialny 4-tłoczkowy zacisk Brembo M50, ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, ABS |
| Przyrządy | Podwójne zegary z prędkościomierzem i obrotomierzem, a także pakietem wielofunkcyjnych wskaźników LCD |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 778 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1097 mm |
| Wysokość siedzenia | 809 mm |
| Rozstaw osi | 1413 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 22,3 º |
| Wyprzedzenie | 91,5 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14,5 L |
| Masa z płynami | 216 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 5,1 litra / 100 km |
| Emisja CO2 | 116 g/km Norma EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
WIDOK 360° STOPNI
|
Features
|
|
|---|---|
| Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | 3 tryby jazdy (Road, Rain i Sport) |
| Zawieszenie | Widelec kasetowy USD Marzocchi i podwójne tylne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Hamulce Brembo M50 z możliwością dezaktywacji ABS-u |
| Oświetlenie | LED-owe światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światło tylne |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Immobilizer | Immobiliser i gniazdo USB schowane pod siedzeniem |
|
Features
|
|
|---|---|
| Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | 3 tryby jazdy (Road, Rain i Sport) |
| Zawieszenie | Widelec kasetowy USD Marzocchi i podwójne tylne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Hamulce Brembo M50 z możliwością dezaktywacji ABS-u |
| Oświetlenie | LED-owe światła do jazdy dziennej, kierunkowskazy i światło tylne |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Immobilizer | Immobiliser i gniazdo USB schowane pod siedzeniem |
ZAWIESZENIE
Dostrojony, aby zapewnić Speed Twinowi wiodące w swojej klasie prowadzenie, 43-milimetrowy widelec Marzocchi USD w połączeniu z dwoma tylnymi amortyzatorami, zapewniającymi 120 mm kontrolowane tłumienie, dają poczucie pewności podczas jazdy.
HAMULCE
Bezpieczne i pewne hamowanie dzięki najwyższej jakości, mocnym, 4-tłoczkowym, radialnym zaciskom monoblokowym M50 Brembo, wysokiej jakości pływającym tarczom o średnicy 320 mm i najnowszej generacji ABS-owi.
SILNIK
Znacząca aktualizacja silnika zapewnia zgodność z normami EURO 5 oraz wzrost mocy maksymalnej o 3 KM, większy moment obrotowy w średnim zakresie i zmniejszoną bezwładność, co poprawia responsywność.
ERGONOMIA
Porywający roadster – Speed Twin 1200 posiada wygodne siedzenie, a podnóżki i kierownica zapewniają komfortową i dominującą wyprostowaną pozycję do jazdy, zwiększając jego sportowe osiągi.
PROWADZENIE
Ujmująca ergonomia i dedykowane podwozie roadstera w połączeniu z zawieszeniem wysokiej jakości i oponami zapewniają modelowi Speed Twin 1200 inspirującą pewność, zwinność i intuicyjne prowadzenie.
ZEGARY
Współczesne, bogate w funkcje podwójne zegary wyświetlają wszystkie istotne informacje za pośrednictwem łatwego w nawigacji systemu, do którego można uzyskać dostęp za pomocą przycisku zamontowanego na kierownicy.
NOWOCZESNY POTENCJAŁ
Udoskonalone tryby jazdy wraz z kontrolą trakcji, oświetleniem LED i lekkim sprzęgłem ze wspomaganiem momentu obrotowego są elegancko wkomponowane dla zapewnienia motocykliście maksimum bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy.
TRYBY JAZDY
Trzy ulepszone tryby jazdy, każdy teraz z dedykowaną mapą przepustnicy i ustawieniem kontroli trakcji, umożliwiają wprowadzanie zmian za dotknięciem jednego przycisku, aby dostosować je do panujących warunków i preferencji kierowcy.
TŁUMIKI
Zaprojektowane z myślą o wydajności i elegancji podwójne tłumiki wygięte do góry wykonane ze szczotkowanej stali nierdzewnej zapewniają styl i niepowtarzalne brzmienie Speed Twina 1200.
KOŁA & OPONY
Opony Metzeler Racetec RR zamontowane na nowych stylowych, lekkich 12-ramiennych kołach z odlewanego aluminium zapewniają przy dużych prędkościach idealne połączenie przyczepności, stabilności i zwrotności.
STYLOWE CECHY
Świeże malowania i wykończenie najwyższej jakości, do tego kunsztowne detale składające się na najbardziej stylowego Speed Twina 1200 – pięknie wyważonego, gotowego do jazdy.