BONNEVILLE SPEEDMASTER CHROME EDITION
Oryginalny brytyjski customowy klasyk. Nieskazitelnie wykończony w chromie, z misternie ręcznie wykonanym czerwono-czarnym malowaniem. Dostępny tylko przez rok.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 76 595,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
| Pojemność | 1200 cm³ |
| Średnica | 97.6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 10.0:1 |
| Maksymalna moc | 78 KM (57.5 kW) przy 6 100 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 106 Nm przy 4 000 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | W systemie 2 w 2, z dwoma chromowanymi tłumikami |
| Układ napędowy | Łańcuch |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
| Skrzynia biegów | 6-biegowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
| Wahacz | Dwustronna |
| Przednie koło | Obręcze 32-szprychowe, 16 x 2,5 cala |
| Tylne koło | Obręcze 32-szprychowe, 16 x 3,5 cala |
| Przednia opona | MT 90 B16 |
| Tylna opona | 150/80 R16 |
| Przednie zawieszenie | 47 mm widelec Showa |
| Tylne zawieszenie | Monoshock RSU z łącznikiem i regulacją napięcia wstępnego |
| Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm tarcze hamulcowe, 2-tłoczkowe przesuwne zaciski Brembo, ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 1-tłoczkowy przesuwny zacisk Nissin, ABS |
| Przyrządy | Analogowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 910 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1055 mm |
| Wysokość siedzenia | 705 mm |
| Rozstaw osi | 1500 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 25.3 º |
| Wyprzedzenie | 91.4 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 12 L |
| Masa z płynami | 263 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 60.9 mpg (4.5l/100km) |
| Emisja CO2 | 105 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Zawieszenie | 47mm Showa cartridge forks, with preload adjustable hidden monoshock RSU |
| Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
| Opony | 16" 32-spoke wire wheels with Avon Cobra tyres |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED wraz ze światłami do jazdy dziennej |
| Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
| Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
| Zbiornik Paliwa | 12-litrowy |
| Pozycja do jazdy | Cruiserowa kierownica, podnóżki przesunięte w przód |
| Siedzenie | Siedzenie kierowcy na wysokości 705 mm, z możliwością konfiguracji i jazdy z siedzeniem pojedynczym lub podwójnym |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Zawieszenie | 47mm Showa cartridge forks, with preload adjustable hidden monoshock RSU |
| Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
| Opony | 16" 32-spoke wire wheels with Avon Cobra tyres |
| Wyświetlacz | Analogowy prędkościomierz z jedną tarczą i wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Oświetlenie | Pełne oświetlenie LED wraz ze światłami do jazdy dziennej |
| Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
| Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
| Zbiornik Paliwa | 12-litrowy |
| Pozycja do jazdy | Cruiserowa kierownica, podnóżki przesunięte w przód |
| Siedzenie | Siedzenie kierowcy na wysokości 705 mm, z możliwością konfiguracji i jazdy z siedzeniem pojedynczym lub podwójnym |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CHROMOWANY ZBIORNIK
Charakterystyczny zbiornik Speedmastera, pięknie chromowany i uzupełniony oszałamiającym lakierem Diablo Red.
EMBLEMAT
Tradycyjne chromowany emblemat na zbiorniku i logo Speedmastera to połączenie tradycji i współczesnego customowego stylu.
DOSTĘPNE SPECJALNE AKCESORIA
Aby dopełnić klasyczny, customowy wygląd, dostępnych jest wiele chromowanych akcesoriów, które również znajdują się w dedykowanym zestawie akcesoriów Speedmaster Edycja Chrome.
WYSOKIE OSIĄGI
Mocny, płynnie przyspieszający, responsywny silnik High Torque 1200 zapewnia niższą emisję spalin i wysokie osiągi.
WYLUZOWANY STYL
Wygięta do tyłu kierownica i przesunięte do przodu podnóżki zapewniają zrelaksowaną, łatwą do opanowania i wygodną pozycję do jazdy.