SCRAMBLER 900
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Z nowoczesną konstrukcją Scramblera, technologią ukierunkowaną na kierowcę i intuicyjną obsługą Scrambler 900 narodził się z myślą o wolności i frajdzie z jazdy.
LICZBACH
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 56 800,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, rzędowy twin, czopy korbowodowe przesunięte o 270° |
| Pojemność | 900 cm³ |
| Średnica | 84,6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 11.0:1 |
| Maksymalna moc | 65 KM (47,8 kW) przy 7250 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 3250 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Układ wydechowy 2 w 2 ze szczotkowanej stali nierdzewnej z dwoma wysoko montowanymi tłumikami ze szczotkowanej stali nierdzewnej |
| Układ napędowy | Łańcuch O-ring |
| Sprzęgło | Mokre wielotarczowe sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego |
| Skrzynia biegów | 5-stopniowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Stalowa, podwójna rama kołyskowa |
| Wahacz | Dwustronny, stalowy |
| Przednie koło | Stalowe szprychowe koła 19 x 2,5 cala |
| Tylne koło | Stalowe szprychowe koła 4,25 x 17 cala |
| Przednia opona | 100/90-19 Metzeler Tourance |
| Tylna opona | 150/70 R17 Metzeler Tourance |
| Przednie zawieszenie | 41 mm widelec z tłumieniem odbicia, skok 120 mm |
| Tylne zawieszenie | Podwójne, ze wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm |
| Przedni hamulec | Pojedyncza pływająca tarcza 310 mm, 4-tłoczkowy zacisk Brembo z osiowym uchwytem, ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, ABS |
| Przyrządy | Analogowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 835 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1180 mm |
| Wysokość siedzenia | 790 mm |
| Rozstaw osi | 1445 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 25,6 º |
| Wyprzedzenie | 109 mm |
| Masa | 223 kg |
| Pojemność zbiornika paliwa | 12 L |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,3 litra / 100 km |
| Emisja CO2 | 99 g/km EURO 5+ Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
WIDOK 360° STOPNI
WSPÓŁCZESNY STYL SCRAMBLERA
Kultowa sylwetka Triumpha Scramblera o czystych liniach i surowej formie, minimalistycznym nadwoziu i nowoczesnych wykończeniach. Pięknie rozwinięty, z jeszcze bardziej niestandardowym stylem i dopracowanymi detalami klasy premium.
SCRAMBLER 900
Scrambler 900 jest wyposażony w wiele pięknych detali, w tym nowy panel boczny z aluminiową tablicą numeryczną, z wytłoczonym logo, nowe wsporniki reflektorów i wykończenie przepustnicy.
SILNIK BONNEVILLE 900 CM³
Ekscytujące osiągi Bonneville'a: 65 KM mocy szczytowej i maksymalny moment obrotowy 80 Nm. Zgodny z normą Euro 5 silnik o pojemności 900 cm³, o wysokim momencie obrotowym, zapewnia dużą moc i moment w całym zakresie.
WYSOKA SPECYFIKACJA
Technologia Ride-by-Wire zapewnia doskonałe właściwości jezdne, bezpieczeństwo i kontrolę, a aktualizacja silnika Euro 5 na rok 2021 gwarantuje niższą emisję spalin.
WYGODNA ERGONOMIA KIEROWCY
Przystępna, niska wysokość siedziska zapewnia wygodną ergonomię pozwalającą ustawić stopy płasko na ziemi w momencie manewrowania motocyklem, gwarantując tym samym pewne prowadzenie.
KONFIGURACJA PODWOZIA SCRAMBLERA
Wyjątkowa rama Scrambler, szeroka aluminiowa kierownica i podnóżki umieszczone na środku zapewniają dominującą pozycję do jazdy po ulicach miast oraz większe możliwości na nieutwardzonych szlakach.
REGULOWANE ZAWIESZENIE
Podwójne, regulowane amortyzatory z napięciem wstępnym z szarymi sprężynami i czarnymi osłonami zapewniają 120 mm skok tylnego koła, gwarantując wygodną jazdę w każdych warunkach.
SZPRYCHOWE KOŁA
19-calowe przednie szprychowe koło wzmacnia dominującą pozycję za kierownicą, a opony Metzeler Tourance zapewniają długą żywotność i doskonałą przyczepność w lekkim off-roadzie.
ŁATWE PROWADZENIE
Wysokiej jakości przedni hamulec marki Brembo, technologia Ride-by-Wire i sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego gwarantują jeszcze lepszą jazdę i większy komfort na długich trasach.
NISKO UMIESZCZONE SIEDZENIE
Nisko umieszczone siedzenie – na wysokości 790 mm – zapewnia dużą pewność siebie, kontrolę i świetne prowadzenie wszystkim motocyklistom.
TECHNOLOGIA SKONCENTROWANA NA KIEROWCY
ABS z możliwością dezaktywacji odzwierciedla potencjał motocykla, a kontrola trakcji zarządza momentem obrotowym w przypadku zagrożenia utraty przyczepności.
ZAAWANSOWANE TRYBY JAZDY
W zależności od warunków wybierz tryb Road, Rain lub Off-Road. Tryby Road i Rain dostosowują mapę przepustnicy i ustawienia kontroli trakcji, podczas gdy tryb Off-Road wyłącza ABS i kontrolę trakcji.
AKCESORIA TRIUMPHA
Od akcesoriów off-roadowych po używane na co dzień – dzięki ponad 120 akcesoriom Triumpha zaprojektowanym razem z samym motocyklem możesz spersonalizować swoją maszynę tak, aby odpowiadała Twoim potrzebom.
PRZYSTĘPNY I FAJNY
Dzięki świetnym właściwościom jezdnym, niskiej wysokości siedzenia i opcjonalnemu zestawowi licencyjnemu kat. A2 obejmującemu APS i regulację silnika Street Scrambler jest przystępny i przyjemny w prowadzeniu.
|
Features
|
|
|---|---|
| Silnik | Silnik twin 900 cm³ (zgodny z Euro 5) |
| Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
| Zawieszenie | Przedni kasetowy widelec i podwójne tylne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Przedni hamulec Brembo i ABS z możliwością dezaktywacji |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | 3 tryby jazdy (Road, Rain i Off-Road) |
| Oświetlenie | Tylne LED-owe światło |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Immobilizer | Immobiliser i gniazdo USB schowane pod siedzeniem |
|
Features
|
|
|---|---|
| Silnik | Silnik twin 900 cm³ (zgodny z Euro 5) |
| Zgodny z | Zgodność z licencją A2 (zestaw dostępny wśród akcesoriów) |
| Zawieszenie | Przedni kasetowy widelec i podwójne tylne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Przedni hamulec Brembo i ABS z możliwością dezaktywacji |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | 3 tryby jazdy (Road, Rain i Off-Road) |
| Oświetlenie | Tylne LED-owe światło |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Immobilizer | Immobiliser i gniazdo USB schowane pod siedzeniem |