Skip to main content

STREET SCRAMBLER

Fusion White
Ceny Rozpoczynające Się Od 48 900,00 zł
Triumph Street Scrambler fusion white
Tap and drag Click and drag
Loading your ride Loading your ride

 

 

Nowy Street Scrambler 2019 został stworzony z myślą o płynnym pokonywaniu zakrętów z zachowaniem kultowego stylu i surowego charakteru offroadowego. Jest przeznaczony dla kierowców, którzy wymagają tego, co najlepsze w dziedzinie ogólnej wydajności oraz potrzebują wysokiego poziomu momentu obrotowego i najnowocześniejszych technologii.

Jest to przepiękny motocykl o najbogatszym jak do tej pory wyposażeniu.  Jeżeli szukasz powabu autentycznego nowoczesnego klasyka — scramblera, jest to dla ciebie idealna maszyna.

 

 

SPECYFIKACJA

Street Scrambler Specyfikacja
Feature Details
Cena
Ceny Zaczynają Się Od Od 48 900,00 zł

Street Scrambler Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 8-zaworowy dwucylindrowy, rzędowy silnik SOHC, 270o
Pojemność 900 cm³
Średnica 84.6 mm
Suw 80 mm
Stopień sprężania 11.0:1
Maksymalna moc 65 KM (kW) przy 7500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 80 Nm przy 3200 obr./min
Układ zasilania system ride-by-wire, wielosekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa
Układ wydechowy w sytemie 2 w 2, ze szczotkowanym stalowym podwójnym tłumikiem
Układ napędowy O ring
Sprzęgło mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów 5-biegowa

Street Scrambler Specyfikacja
Feature Details
Podwozie
Rama stalowa, kołyskowa
Wahacz dwustronny, syalowy
Przednia opona Szprychowe koła 2,7 x 19 cala
Tylne koło Szprychowe koła 4,25 x 19 cala
Przednia opona 100/90-19
Tylna opona 150/70 R17
Przednie zawieszenie KYB 41 mm, nieregulowane z tłumieniem odbicia, skok 120 mm
Tylne zawieszenie podwójne KYB, ze wstępnym napięciem sprężyny, skok 120 mm
Przedni hamulec pojedyncza tarcza 310 mm, 4-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS
Tylni hamulec pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Nissin, ABS
Przyrządy pakiet wielofunkcyjnych wskaźników LCD z analogowym prędkościomierzem, obrotomierzem, wskaźnikiem statusu zmiany biegu, wskaźnikiem paliwa, zegarem, 2x trasa, średnim i bieżącym zużyciem paliwa, statusem kontroli trakcji, sterowaniem tempomatem oraz podgrzewanymi manetkami za pomocą przycisku w kierownicy

Street Scrambler Specyfikacja
Feature Details
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 835 mm
Wysokość bez lusterek 1180 mm
Wysokość siedzenia 790 mm
Rozstaw osi 1445 mm
Kąt pochylenia główki ramy 25.6 º
Wyprzedzenie 109 mm
Masa bez płynów 203 kg
Pojemność zbiornika paliwa 12 L

Street Scrambler Specyfikacja
Feature Details
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 4.1 l/100 km 68.9 MPG
Emisja CO2 EURO 4 Standard: 93

STREET SCRAMBLER

STANDARD EQUIPMENT

NOWE CECHY

  • Istotnie zmodernizowany silnik Bonneville o wysokim momencie obrotowym i pojemności 900 cm3
  • Moc maksymalna zwiększona o 18%, do 10 KM — teraz 65 KM przy 7400 obr./min
  • Większy limit obrotów, o 500 obr./min do 7500 obr./min
  • Przednie hamulce Brembo
  • Nowe, o większej średnicy przednie zawieszenie kasetowe
  • Pierwsze w tej klasie tryby jazdy (Road (Drogowy), Rain (Deszcz) oraz Off-Road)
  • Nowe, zapewniające lepszy komfort siedzenie
  • Zwiększony komfort kierowcy i pasażera
  • Stylizacja instrumentów bardziej wskazująca na klasę premium
  • Ulepszone wykończenia i detale
  • Nowe współczesne logo i branding
     

GŁÓWNE CECHY

  • Chłodzony cieczą, 8-zaworowy dwucylindrowy silnik SOHC, 270o 
  • Wysoki moment obrotowy na całym zakresie obrotów (maks.: 80 Nm przy 4000 obr./min)
  • Klasyczne, szprychowane koła z oponami Metzeler Tourance
  • Charakterystyczny podwójny układ wydechowy 
  • Ride-by-wire
  • Układ ABS i kontroli trakcji z możliwością wyłączenia
  • Sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego
  • Komfortowa i dynamiczna ergonomia scramblera
  • Charakterystyczne tylne światło LED-owe
  • Złącze USB do ładowania urządzeń
  • Immobilizer
  • Długie okresy pomiędzy przeglądami — co 16 000 km
  • Współczesne wykończenie silnika
  • Trzy wersje kolorystyczne: Fusion White (Biel fuzyjna), Cranberry Red (Żurawinowa czerwień) i Khaki Green & Matt Aluminium (Zieleń khaki plus
  • matowy aluminium)
  • Dostępny zestaw dla prawa jazdy kategorii A2.
     

RADOŚĆ Z JAZDY NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Triumph Street Scrambler Riding in urban environment

WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI

Moc i wydajność Street Scramblera jest teraz jeszcze lepsza dzięki wprowadzonym w tej nowej generacji modernizacjom, które umożliwiły uzyskanie 18% zwiększenia mocy maksymalnej (do 65 KM) oraz dzięki zastosowaniu jeszcze bogatszego wyposażenia, w tym hamulców i przednich widelców kasetowych Brembo, jak również takich ogromnie ważnych funkcji, jak układ ABS i kontroli trakcji z możliwością wyłączenia, czy sprzęgło ze wspomaganiem momentu obrotowego. Klasyczne koła z drucianymi szprychami, konfiguracja podwozia swoista dla scramblera oraz charakterystyczny, podwójny układ wydechowy stanowią uzupełnienie przepięknej sylwetki scramblera.

Illusive Triumph Street Scrambler prowling through the undergrowth, only recognised due to it's distinguished DRL headlight.

ULEPSZONA TECHNOLOGIA

Znacznie zmodernizowane rozwiązania technologiczne zainstalowano z wyczuciem, aby zminimalizować ich wpływ na wygląd nowego Street Scramblera. Oprócz nowych, pierwszych w swojej klasie trybów jazdy, do innych istotnych technologii ukierunkowanych na kierowcę teraz należy system ride-by-wire, LED-owe światło tylne o charakterystycznym kształcie, układ wydechowy z ukrytym katalizatorem, immobilizer i złącze USB do ładowania urządzeń