BONNEVILLE T120
Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów wyprodukowanych i dostarczonych. Dostępność może się różnić w zależności od rynku, skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Potencjał z charakterem. T120 jest lżejszy, jeszcze łatwiej się prowadzi i szybciej niż kiedykolwiek reaguje na ruch manetką. Prawdziwa motocyklowa ikona pięknie się rozwinęła.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 60 950,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 10:0:1 |
Maksymalna moc | 80 KM (58.8 kW) przy 6 550 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 105 Nm przy 3 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Chromowany układ wydechowy 2 w 2 z dwoma tłumikami |
Układ napędowy | Łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
Wahacz | Dwustronna |
Przednie koło | Aluminiowe obręcze 32-szprychowe, 18 x 2,75 cala |
Tylne koło | Aluminiowe obręcze 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala |
Przednia opona | 100/90-18 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec |
Tylne zawieszenie | Podwójne RSU z regulacją napięcia wstępnego |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm tarcze hamulcowe, 2-tłoczkowe pływające zaciski Brembo, ABS |
Tylny hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, ABS |
Przyrządy | Podwójne analogowe zegary, prędkościomierz i obrotomierz z wielofunkcyjnymi wyświetlaczami LCD |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 780 mm |
Wysokość bez lusterek | 1100 mm |
Wysokość siedzenia | 790 mm |
Rozstaw osi | 1450 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.5 º |
Wyprzedzenie | 105.2 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
Masa z płynami | 236 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4.7 l/100km |
Emisja CO2 | Norma EURO 5: 107 g/km *Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 60 950,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 10.0:1 |
Maksymalna moc | 80 KM (58.8 kW) przy 6 550 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 105 Nm przy 3 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Czarny układ wydechowy 2 w 2 z dwoma czarnymi tłumikami |
Układ napędowy | Łańcuch |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
Wahacz | Dwustronna |
Przednie koło | Aluminiowe obręcze 32-szprychowe, 18 x 2,75 cala |
Tylne koło | Aluminiowe obręcze 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala |
Przednia opona | 100/90-18 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | 41mm widelec |
Tylne zawieszenie | Podwójne RSU z regulacją napięcia wstępnego |
Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm tarcze hamulcowe, 2-tłoczkowe pływające zaciski Brembo, ABS |
Tylny hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, ABS |
Przyrządy | Podwójne analogowe zegary, prędkościomierz i obrotomierz z wielofunkcyjnymi wyświetlaczami LCD |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 780 mm |
Wysokość bez lusterek | 1100 mm |
Wysokość siedzenia | 790 mm |
Rozstaw osi | 1450 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 25.5 º |
Wyprzedzenie | 105.2 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
Masa z płynami | 236 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4.7 l/100km |
Emisja CO2 | 107 g/km EURO 5 Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
OBEJRZYJ FILM 360°
CHROMOWANE WYKOŃCZENIA
Zaprojektowany i zbudowany do perfekcji. Wysokiej jakości chromowane wykończenie zastosowane na starannie dobranych elementach, w tym na wydechach, dodaje blasku temu nowoczesnemu, kultowemu klasykowi.
SILNIK HT TWIN 1200 CM³
Teraz zgodny z normą EURO5, rzędowy twin o pojemności 1200 cm³ zachował całą swoją moc, wysoki moment obrotowy, rozpoznawalny dźwięk i charyzmatyczny interwał zapłonu 270°, stając się jeszcze bardziej responsywnym i ostrym.
ŁATWOŚĆ PROWADZENIA
Redukcja masy o 7 kg obejmuje nowe, lżejsze aluminiowe felgi zapewniające lepszą zwrotność i przyspieszenie. Wysokiej jakości zawieszenie gwarantuje prowadzenie godne nowoczesnego motocykla i komfort kierowcy.
WYŻSZA SPECYFIKACJA
Doskonale zintegrowana nowoczesna technologia obejmuje tempomat, system Ride-by-Wire, kontrolę trakcji z możliwością dezaktywacji, ABS i dwa tryby jazdy, poprawiające jazdę bez utraty stylu.
PIĘKNE PODWÓJNE ZEGARY
Efektowne, a jednocześnie łatwe do odczytania w każdych warunkach oświetleniowych tarcze 3D klasy premium prezentują wszystkie kluczowe informacje jasno i precyzyjnie.
HAMULCE
Najnowszej generacji ABS z dwutłoczkowymi pływającymi zaciskami Brembo i 310 mm tarczami zapewnia doskonałe wyczucie i moc dającą pewność hamowania.
TEMPOMAT
Prosty w obsłudze tempomat jest teraz montowany w standardzie. Zwiększa on komfort i redukuje zmęczenie podczas dłuższych podróży.
ULEPSZONE TRYBY JAZDY
Tryby jazdy Road i Rain, które dostosowują reakcję przepustnicy i ustawienia kontroli trakcji do warunków panujących na drodze, zwiększają niesamowitą wszechstronność T120.
DEDYKOWANE PODWOZIE I ZAWIESZENIE
Legendarne podwozie i zawieszenie Bonneville'a łączą w sobie łatwość i pewność prowadzenia z wygodną pozycją do jazdy i niskim siedzeniem znajdującym się na wysokości 790 mm. Teraz lżejszy o 7 kg, jest bardziej zwrotny i jeszcze łatwiej się nim manewruje.
PRAKTYCZNY I KOMFORTOWY
Swobodna pozycja do jazdy sprawia, że T120 jest idealny zarówno pod kątem dojazdów do pracy, jak i weekendowych wypadów. Podwójne siedzenie, które zapewnia komfort przez cały dzień, daje tyle samo radości podczas jazdy we dwoje oraz dalszych podróży.
AKCESORIA
116 oryginalnych akcesoriów Triumpha pozwoli Ci spersonalizować Twojego Bonneville'a; zaprojektowane i przetestowane zgodnie z tymi samymi wysokimi standardami co sam motocykl, w tym z dwuletnią gwarancją bez limitu kilometrów.
PIĘKNE DETALE
Wyrafinowane i dopracowane detale, takie jak klasyczne logo z trzema liniami na baku, obrabiane maszynowo, klasyczne żebrowanie silnika oraz ręcznie malowane linie w dwukolorowych wersjach kolorystycznych, wierne kultowemu Bonneville'owi z 1959 roku.
POWODY, DLA KTÓRYCH WARTO JEŹDZIĆ
Pełna specyfikacja i opinie motocyklistów na temat Bonneville T120.
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 41mm cartridge forks, twin rear suspension units with preload adjustment |
Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | Lekkie 32-szprychowe koła z aluminiowymi obręczami |
Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
Oświetlenie | Reflektor ze światłami LED do jazdy dziennej (zależnie od rynku), tylne LED-owe światło |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CECHY
|
|
---|---|
Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
Zawieszenie | 41mm cartridge forks, twin rear suspension units with preload adjustment |
Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
Koła | Lekkie 32-szprychowe koła z aluminiowymi obręczami |
Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
Oświetlenie | Reflektor ze światłami LED do jazdy dziennej (zależnie od rynku), tylne LED-owe światło |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |