BONNEVILLE T120 CHROME EDITION
Wydajność, osiągi i ponadczasowy styl, inspirowana customami wersja Chrome nadaje oszałamiający nowy wygląd tej brytyjskiej ikonie motocyklowej.
SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Cena | |
| Cena Od | Od 64 950,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin |
| Pojemność | 1200 cm³ |
| Średnica | 97.6 mm |
| Suw | 80 mm |
| Stopień sprężania | 10:0:1 |
| Maksymalna moc | 80 KM (58.8 kW) przy 6 550 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 105 Nm przy 3 500 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa |
| Układ wydechowy | Chromowany układ wydechowy 2 w 2 z dwoma tłumikami |
| Układ napędowy | Łańcuch |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy |
| Skrzynia biegów | 6-biegowa |
| Feature | Details |
|---|---|
| Podwozie | |
| Rama | Rurowa stalowa, podwójna kołyska |
| Wahacz | Dwustronna |
| Przednie koło | Aluminiowe obręcze 32-szprychowe, 18 x 2,75 cala |
| Tylne koło | Aluminiowe obręcze 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala |
| Przednia opona | 100/90-18 |
| Tylna opona | 150/70 R17 |
| Przednie zawieszenie | 41 mm widelec |
| Tylne zawieszenie | Podwójne RSU z regulacją napięcia wstępnego |
| Przedni hamulec | Podwójne, 310 mm tarcze hamulcowe, 2-tłoczkowe pływające zaciski Brembo, ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyńcza, 255 mm tarcza hamulcowa, 2-tłoczkowy pływający zacisk Nissin, ABS |
| Przyrządy | Podwójne analogowe zegary, prędkościomierz i obrotomierz z wielofunkcyjnymi wyświetlaczami LCD |
| Feature | Details |
|---|---|
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 780 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1100 mm |
| Wysokość siedzenia | 790 mm |
| Rozstaw osi | 1450 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 25.5 º |
| Wyprzedzenie | 105.2 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14.5 L |
| Masa z płynami | 236 kg |
| Feature | Details |
|---|---|
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4.7 l/100km |
| Emisja CO2 | Norma EURO 5: 107 g/km *Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Feature | Details |
|---|---|
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Zawieszenie | 41 mm, kasetowy widelec, podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
| Koła | Lekkie 32-szprychowe koła z aluminiowymi obręczami |
| Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
| Oświetlenie | Reflektor ze światłami LED do jazdy dziennej (zależnie od rynku), tylne LED-owe światło |
| Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
| USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
| Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
| Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
|
CECHY
|
|
|---|---|
| Silnik | Równoległy Twin „High Torque” o pojemności 1200 cm³ i wysokim momencie obrotowym z interwałem zapłonu 270° |
| Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
| Kontrola Trakcji | Przepustnica typu ride-by-wire z kontrolą trakcji, którą można dezaktywować |
| Tryby Jazdy | Dwa tryby jazdy (Rain i Road) |
| Zawieszenie | 41 mm, kasetowy widelec, podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego |
| Hamulce | Podwójne przednie zaciski Brembo i tylny zacisk Nissin, z ABS |
| Koła | Lekkie 32-szprychowe koła z aluminiowymi obręczami |
| Wyświetlacz | Podwójne zegary z analogowym prędkościomierzem i obrotomierzem oraz wielofunkcyjne wyświetlacze LCD |
| Oświetlenie | Reflektor ze światłami LED do jazdy dziennej (zależnie od rynku), tylne LED-owe światło |
| Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
| USB | Gniazdko USB umieszczone pod siedzeniem |
| Immobilizer | Immobilizer wbudowany w kluczyk |
| Siedzenie | Podwójne siedzenie umieszczone na wysokości 790 mm |
| Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
CHROMOWANY ZBIORNIK
Charakterystyczny zbiornik Bonneville’a, skąpany nieskazitelnym chromem, otoczony kultowym błękitem Meriden.
DETAILING JET BLACK
Klasyczne błotniki w kolorze Jet Black, czasza reflektora i panele boczne doskonale kontrastują z nieskazitelnym chromowanym zbiornikiem.
DOSTĘPNE SPECJALNE AKCESORIA
Dopasowana owiewka w kolorze Meriden Blue dodaje stylu i komfortu tej limitowanej edycji, jest ona również dostępna w dedykowanym zestawie akcesoriów Bonneville T120 Chrome Edition.
EKSCYTUJĄCE OSIĄGI
Najczystszy i najbardziej zaawansowany technologicznie silnik Bonneville 1200 HT zachowuje swój słynny, bogaty w moment obrotowy charakter.
TECHNOLOGIA
Z wyczuciem zastosowana technologia z dwoma trybami jazdy, ABS-em, kontrolą trakcji z możliwością dezaktywacji i tempomatem, wszystko to montowane w standardzie.