SPECYFIKACJA
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 660 cm³ |
| Średnica | 74.0 mm |
| Suw | 51.1 mm |
| Stopień sprężania | 11.95:1 |
| Maksymalna moc | 81 KM / (59.6 kW) przy 10 250 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 64 Nm przy 6 250 obr./min |
| Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, slip & assist |
| Skrzynia biegów | 6 biegowa |
| Podwozie | |
| Rama | Rama obwodowa z rur stalowych |
| Wahacz | Obustronnie, odlewane ze stali |
| Przednie koło | 5 szprychowe, odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
| Tylne koło | 5 szprychowe, odlewane z aluminium, 17 x 5.5 cala |
| Przednia opona | 120/70R17 |
| Tylna opona | 180/55R17 |
| Przednie zawieszenie | 41 mm odwrócony widelec Showa z rozdzieleniem funkcji (SFF-BP), skok 120 mm |
| Tylne zawieszenie | Showa monoshock RSU, z regulacją napięcia wstępnego, skok 130 mm |
| Przedni hamulec | Podwójna, 310 mm tarcza, dwu-tłoczkowe, przesuwne zaciski, OC - ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza, 255 mm, stała tarcza, jednotłoczkowy zacisk przesuwny, OC - ABS |
| Przyrządy | Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 795 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1089 mm |
| Wysokość siedzenia | 805 mm |
| Rozstaw osi | 1401 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24.6 º |
| Wyprzedzenie | 107 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14 L |
| Masa z płynami | 190 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Emisja CO2 | Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Wyposażenie standardowe | |
| Układ ABS zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów i kontrola trakcji (NOWOŚĆ) | |
| Quickshifter (NOWOŚĆ) | |
| Tempomat (NOWOŚĆ) | |
| Sprzęgło Slip & Assist | |
| Trzy tryby jazdy Sport (NOWOŚĆ), Road, Rain | |
| System łączności My Triumph (NOWOŚĆ) | |
| Ekran TFT z systemem łączności pozwala na korzystanie z nawigacji „zakręt po zakręcie”, odbieranie połączeń, słuchanie muzyki, sterowanie kamerą GoPro | |
| Pełnokolorowy wyświetlacz TFT | |
| Pełnokolorowy wyświetlacz TFT | |
| Owiewka | |
| Belly Pan | |
| Cena | |
| Cena Od | Od 41 900,00 zł |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 660 cm³ |
| Średnica | 74.0 mm |
| Suw | 51.1 mm |
| Stopień sprężania | 11.95:1 |
| Maksymalna moc | 81 KM / (59.6 kW) przy 10 250 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 64 Nm przy 6 250 obr./min |
| Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, slip |
| Skrzynia biegów | 6 biegowa |
| Podwozie | |
| Rama | Rama obwodowa z rur stalowych |
| Wahacz | Obustronnie, odlewane ze stali |
| Przednie koło | 5 szprychowe, odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
| Tylne koło | 5 szprychowe, odlewane z aluminium, 17 x 5.5 cala |
| Przednia opona | 120/70R17 |
| Tylna opona | 180/55R17 |
| Przednie zawieszenie | 41 mm odwrócony widelec Showa z rozdzieleniem funkcji (SFF-BP), skok 120 mm |
| Tylne zawieszenie | Showa monoshock RSU, z regulacją napięcia wstępnego, skok 130 mm |
| Przedni hamulec | Podwójna, 310 mm tarcza, dwu-tłoczkowe, przesuwne zaciski, OC - ABS |
| Tylny hamulec | Pojedyncza, 255 mm, stała tarcza, jednotłoczkowy zacisk przesuwny, OC - ABS |
| Przyrządy | Wielofunkcyjne instrumenty LCD ze zintegrowanym wyświetlaczem TFT |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 795 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1089 mm |
| Wysokość siedzenia | 805 mm |
| Rozstaw osi | 1401 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24.6 º |
| Wyprzedzenie | 107 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14 L |
| Masa z płynami | 190 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Emisja CO2 | Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Wyposażenie standardowe | |
| Układ ABS zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów i kontrola trakcji (NOWOŚĆ) | |
| Quickshifter (NOWOŚĆ) | |
| Tempomat (NOWOŚĆ) | |
| Sprzęgło Slip | |
| Trzy tryby jazdy Sport (NOWOŚĆ), Road, Rain | |
| System łączności My Triumph (NOWOŚĆ) | |
| Ekran TFT z systemem łączności pozwala na korzystanie z nawigacji „zakręt po zakręcie”, odbieranie połączeń, słuchanie muzyki, sterowanie kamerą GoPro | |
| Wyposażenie opcjonalne | |
| Zestaw do konwersji na kat.A2 | |
| Podgrzewane manetki | |
| Pływające kierunkowskazy | |
| System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | |
| Ładowarka USB | |
| System Triumph Protect | |
| System Triumph Track | |
| Akcesoria | |
| Torba na tył i na zbiornik paliwa | |
| Lusterka montowane na końcówkach kierownicy | |
| Owiewka | |
| Aluminiowy belly pan | |
| Oraz dużo więcej | |
| Feature | Details |
|---|---|
| Silnik | |
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 660 cm³ |
| Średnica | 74.0 mm |
| Suw | 51.1 mm |
| Stopień sprężania | 11.1:1 |
| Maksymalna moc | 81 KM (60kW) przy 10 250 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 64 Nm przy 6 250 obr./min |
| Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
| Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, tłumik ze stali nierdzewnej montowany z boku |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, slip & assist |
| Skrzynia biegów | 6 biegowa |
| Podwozie | |
| Rama | Rama obwodowa z rur stalowych |
| Wahacz | Obustronnie, odlewane ze stali |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium 17 x 5.5 cala |
| Przednia opona | 120/70R17 |
| Tylna opona | 180/55R17 |
| Przednie zawieszenie | Amortyzatory Showa SFF upside-down 41 mm |
| Tylne zawieszenie | Amortyzator Showa typu monoshock RSU z regulacja napięcia wstępnego |
| Przedni hamulec | Podwójne pływające tarcze hamulcowe 310 mm, 2-tłokowe przesuwane zaciski Nissin, ABS |
| Tylny hamulec | Jedna pływająca tarcza hamulcowa 255 mm, jednotłoczkowe zaciski Nissin, ABS |
| Przyrządy | Wielofunkcyjny kolorowy ekran TFT |
| Wymiary oraz masa | |
| Szerokość kierownicy | 795 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1089 mm |
| Wysokość siedzenia | 805 mm |
| Rozstaw osi | 1401 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 24.6 º |
| Wyprzedzenie | 107.3 mm |
| Pojemność zbiornika paliwa | 14 L |
| Masa z płynami | 189 kg |
| Zużycie paliwa | |
| Zużycie paliwa | 4,7 l/100 km |
| Emisja CO2 | 107 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
| Serwis | |
| Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| Cena | |
| Cena Od | Od 40 900,00 zł |