| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, z czopami wału korbowego przesuniętymi o 270°, rzędowy twin | 
                        
                            | Pojemność | 1200 cm³ | 
                        
                            | Średnica | 97.6 mm | 
                        
                            | Suw | 80 mm | 
                        
                            | Stopień sprężania | 10.0:1 | 
                        
                            | Maksymalna moc | 78 KM (57.5 kW) przy 6 000 obr./min | 
                        
                            | Maksymalny moment obrotowy | 106 Nm przy 3 750 obr./min | 
                        
                            | Układ zasilania | Elektroniczny wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy. Trzy tryby jazdy (Road, Rain, Sport). | 
                        
                            | Układ wydechowy | Układ wydechowy ze szczotkowanej stali nierdzewnej, w systemie 2 w 2, z podwójnym tłumikiem Akrapovič i końcówkami z włókna węglowego | 
                        
                            | Układ napędowy | Łańcuch | 
                        
                            | Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe ze sprzęgłem wspomagającym moment obrotowy | 
                        
                            | Skrzynia biegów | 6-biegowa | 
                    
                        
                    
                        
                            | Rama | Stalowa, kołyskowa | 
                        
                            | Wahacz | Dwustronny | 
                        
                            | Przednie koło | Obręcze 32-szprychowe, 19 x 2,5 cala | 
                        
                            | Tylne koło | Obręcze 32-szprychowe, 16 x 3,5 cala | 
                        
                            | Przednia opona | 100/90-19 | 
                        
                            | Tylna opona | 100/90-19 | 
                        
                            | Przednie zawieszenie | Widelec upside-down Öhlins NIX 30 o średnicy 43 mm z regulacją napięcia wstępnego, tłumienia kompresji i odbicia. Skok 90 mm. | 
                        
                            | Tylne zawieszenie | Zawieszenie Öhlins monoshock z łącznikiem, regulowane pod względem napięcia wstępnego i tłumienia odbicia. Skok 77 mm | 
                        
                            | Przedni hamulec | Podwójne, stałe tarcze 310 mm, 4-tłoczkowe, radialne zaciski Brembo M50, ABS | 
                        
                            | Tylny hamulec | Pojedyncza stała tarcza 255 mm, zacisk osiowy Nissin, ABS | 
                        
                            | Przyrządy | Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD oraz sygnowaniem TFC | 
                    
                        
                    
                        
                            | Szerokość kierownicy | 774 mm | 
                        
                            | Wysokość bez lusterek | 1060 mm | 
                        
                            | Wysokość siedzenia | 690 - 700 mm | 
                        
                            | Rozstaw osi | 1510 mm | 
                        
                            | Kąt pochylenia główki ramy | 25.7 º | 
                        
                            | Wyprzedzenie | 93 mm | 
                        
                            | Pojemność zbiornika paliwa | 9 L | 
                        
                            | Masa z płynami | 237 kg | 
                    
                        
                    
                        
                            | Emisja CO2 | *Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/EC. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. | 
                    
                        
                    
                        
                            | Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |