SCRAMBLER 1200 XE GOLD LINE
Baja Orange / Silver Ice

Tap and drag
Click and drag
Najwyższej klasy stylowy off-roadowy crossover w wersji premium Gold Line Edition został stworzony z myślą o wielkich przygodach.
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Ceny Zaczynają Się Od | Od 73 300,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, SOHC, rzędowy twin, czopy korbowodowe przesunięte o 270° |
Pojemność | 1200 cm³ |
Średnica | 97.6 mm |
Suw | 80 mm |
Stopień sprężania | 11 :1 |
Maksymalna moc | 90 KM (66,2 kW) przy 7 250 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 110 Nm przy 4 500 obr./min |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny, elektroniczny wtrysk paliwa |
Układ wydechowy | Szczotkowany w systemie 2 w 2 z podwójnym tłumikiem |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów | 6-biegowa |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Rurowa, stalowa |
Wahacz | Dwustronny, aluminiowy o długości 579 mm |
Przednie koło | Bezdętkowe, 36-szprychowe, 21 x 2,15 cala, aluminiowe obręcze |
Tylne koło | Bezdętkowe, 32-szprychowe, 17 x 4,25 cala, aluminiowe obręcze |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70 R17 |
Przednie zawieszenie | Showa, 47 mm, w pełni regulowane, USD, skok 250 mm |
Tylne zawieszenie | Öhlins piggy-back RSU w pełni regulowane napięcie wstępne, tłumienie odbicia i kompresji, skok tylnego koła 250 mm |
Przedni hamulec | podwójna tarcza 320 mm Brembo, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M50 montowane radialnie, ABS |
Tylni hamulec | pojedyncza tarcza 255 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, ABS |
Przyrządy | Kolorowy ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 905 mm |
Wysokość bez lusterek | 1250 mm |
Wysokość siedzenia | 870 mm |
Rozstaw osi | 1570 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 26.9 º |
Wyprzedzenie | 129.2 mm |
Masa | 207 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 16 L |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 4,9 l/100km |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Zawieszenie | W pełni regulowany widelec USD Showa i tylne zawieszenie Öhlins o długim skoku |
Hamulce | Hamulce Brembo M50 z Optimised Cornering ABS z możliwością dezaktywacji |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Tryby Jazdy | 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro) |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu Ride by Wire z kontrolą trakcji Optimised Cornering z możliwością dezaktywacji |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Bezkluczykowy | System bezkluczykowy, tempomat z jednym przyciskiem, gniazdo USB pod siedzeniem i podświetlane przełączniki |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Silnik twin o pojemności 1200 cm³ (zgodny z Euro 5) |
Zawieszenie | W pełni regulowany widelec USD Showa i tylne zawieszenie Öhlins o długim skoku |
Hamulce | Hamulce Brembo M50 z Optimised Cornering ABS z możliwością dezaktywacji |
Sprzęgło | Sprzęgło wspomagające moment obrotowy |
Tryby Jazdy | 6 trybów jazdy (Road, Rain, Sport, Rider, Off-Road i Off-Road Pro) |
Kontrola Trakcji | Przepustnica typu Ride by Wire z kontrolą trakcji Optimised Cornering z możliwością dezaktywacji |
Wyświetlacz | Wielofunkcyjne instrumenty z możliwym do personalizacji ekranem TFT |
Łączność | My Triumph Connectivity System (dostępny wśród akcesoriów) |
Serwis | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Bezkluczykowy | System bezkluczykowy, tempomat z jednym przyciskiem, gniazdo USB pod siedzeniem i podświetlane przełączniki |

UNIKATOWE MALOWANIE (SCRAMBLER 1200 XE)
Odważne, jasne malowanie, ze złotymi ręcznie malowanymi detalami nadaje XE jeszcze więcej stylu na miarę modelu premium.

MOC SCRAMBLERA
Dostrojony specjalnie dla Scramblera, silnik gwarantuje płynną jazdę od dojazdów do pracy po epickie wyprawy.

DODATKOWY TRYB OFF-ROAD PRO
XE wyposażony jest w dodatkowy tryb jazdy Off-Road Pro do ekstremalnej jazdy w terenie i w najtrudniejszych warunkach.

INTELIGENTNE ROZWIĄZANIA WSPIERAJĄCE MOTOCYKLISTĘ
Systemy kontroli trakcji zależny od kąta pochylenia i ABS są monitorowane przez IMU.

STWORZONY DO PRZYGÓD
Odwrócone widelce Showa i podwójne tylne zawieszenie Öhlins o 250 mm skoku koła sprawiają, że XE jest równie niesamowity w terenie, jak na drodze.