SPEED TRIPLE 1200 RR
Osiągi rewolucyjnego triple'a wysoce cenionego RS-a z oszałamiającym wyrafinowaniem, bardziej sportową pozycją za kierownicą i szczytową specyfikacją premium
SPECYFIKACJA
Feature | Details |
---|---|
Cena | |
Cena Od | Od 91 500,00 zł |
Feature | Details |
---|---|
Silnik | |
Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
Pojemność | 1160 cm³ |
Średnica | 90.0 mm |
Suw | 60,8 mm |
Stopień sprężania | 13,2:1 |
Maksymalna moc | 180 KM (132.4kW) przy 10 750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 125 Nm przy 9 000 obr./min |
Układ zasilania | Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
Układ wydechowy | Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, główny tłumik podwieszany i drugi montowany z boku |
Układ napędowy | Łańcuch X-ring |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, slip |
Skrzynia biegów | 6 biegów |
Feature | Details |
---|---|
Podwozie | |
Rama | Aluminiowa rama typu Twin-Spar, przymocowana śrubami do tylnej aluminiowej ramy pomocniczej |
Wahacz | Jednostronny ze stopu aluminium |
Przednie koło | Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala |
Tylne koło | Odlewane z aluminium, 17 x 6 cala |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 (58W) |
Tylna opona | 190/55 ZR 17 (75W) |
Przednie zawieszenie | W pełni regulowany 43 mm widelec USD Öhlins, 120 mm skok zawieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia |
Tylne zawieszenie | Zawieszenie Öhlins typu monoshock RSU z amortyzatorem połączonym z wahaczem za pośrednictwem systemu dźwigni, 120 mm skok tylnego zawieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia |
Przedni hamulec | Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe. Zaciski monoblock Brembo Stylema, OC-ABS, promieniowe pompy hamulcowe z oddzielnymi zbiornikami oraz systemem regulacji. |
Tylny hamulec | Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, podwójne zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS. Z tylną pompą hamulcową z oddzielnym zbiorniczkiem. |
Przyrządy | W pełni kolorowy 5" ekran TFT |
Feature | Details |
---|---|
Wymiary oraz masa | |
Szerokość kierownicy | 758 mm |
Wysokość bez lusterek | 1120 mm |
Wysokość siedzenia | 830 mm |
Rozstaw osi | 1439 mm |
Kąt pochylenia główki ramy | 23,9 º |
Wyprzedzenie | 104,7 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 15.5 L |
Masa z płynami | 199 kg |
Feature | Details |
---|---|
Zużycie paliwa | |
Zużycie paliwa | 6.3 l/100km |
Emisja CO2 | EURO 5. 144 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy. |
Feature | Details |
---|---|
Serwis | |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
WATCH FULL 360 INSIGHT
Features
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 1160 cm³ (zgodny z normą Euro5) |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 180 KM i 125 Nm |
Waga | 199 kg (z płynami) |
Zawieszenie | Elektronicznie sterowane półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0 |
Hamulce |
Z przodu monoblokowe zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 320 mm tarczami |
Elektronika | Optimised Cornering ABS, Kontrola trakcji Optimised Cornering Traction Control (z IMU), Kontrola unoszenia przedniego koła, Tempomat |
Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
Quickshifter | Quickshifter góra-dół Triumph Shift Assist |
Akumulator | Bateria litowo-jonowa |
Oświetlenie |
Pełne oświetlenie LED, z pojedynczą okrągłą lampą i samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
Bezkluczykowy | W pełni bezkluczykowy system |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
Features
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 1160 cm³ (zgodny z normą Euro5) |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | 180 KM i 125 Nm |
Waga | 199 kg (z płynami) |
Zawieszenie | Elektronicznie sterowane półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0 |
Hamulce |
Z przodu monoblokowe zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 320 mm tarczami |
Elektronika | Optimised Cornering ABS, Kontrola trakcji Optimised Cornering Traction Control (z IMU), Kontrola unoszenia przedniego koła, Tempomat |
Wyświetlacz | 5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System |
Tryby Jazdy | 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track i Rider) |
Quickshifter | Quickshifter góra-dół Triumph Shift Assist |
Akumulator | Bateria litowo-jonowa |
Oświetlenie |
Pełne oświetlenie LED, z pojedynczą okrągłą lampą i samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami |
Bezkluczykowy | W pełni bezkluczykowy system |
Interwał między przeglądami | 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
ZACZERPNIĘTA Z TORU TECHNOLOGIA
Quickshifter (góra i dół) Triumph Shift Assist oraz najnowszej generacji sterowanie podnoszeniem przedniego koła umożliwiają płynniejszy i szybszy progres, zarówno na drodze, jak i na najbardziej wymagających torach wyścigowych
TECHNOLOGIA POPRAWIAJĄCA JAZDĘ
Montowane w standardzie pełne oświetlenie LED zwiększa widoczność, system bezkluczykowy poprawia wrażenia z jazdy, a w pełni regulowany tempomat zapewnia wysoki komfort podczas dłuższych tras.
NAJWYŻSZEJ KLASY DETALE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Oszałamiające, lekkie komponenty z włókna węglowego, od przednich błotników z subtelnym logo po rzeźbione panele boczne, zapewniają wyrafinowany i dopracowany wygląd RR.
KOLOROWY WYŚWIETLACZ TFT
W pełni kolorowy 5-calowy ekran TFT z Bluetooth i łącznością z telefonem, kamerą GoPro i nawigacją zakręt po zakręcie oraz lap timerem, a wszystko to łatwo dostępne za pomocą intuicyjnych przełączników.
EKSCYTUJĄCY SILNIK TRIPLE 1160 cm³
Opracowany na podstawie nauki wyniesionej z programu wyścigowego Moto2™ trzycylindrowy silnik RR o niskiej inercji bezwładności wytwarza potężny moment obrotowy 125 Nm, w mgnieniu oka osiągając maksymalną moc 180 KM.
PÓŁAKTYWNE ZAWIESZENIE ÖHLINS
Mówiąc wprost, najbardziej wyrafinowane zawieszenie od Öhlins – najwyższej klasy elektronicznie regulowane, półaktywne zawieszenie Smart EC 2.0 zapewniające doskonałe prowadzenie w każdych warunkach.
W PEŁNI PORYWAJĄCA I ANGAŻUJĄCA ERGONOMIA
Dzięki położeniu kierownicy o 135 mm niżej i 50 mm dalej do przodu niż w modelu RS, a także idealnie dostosowanej pozycji podnóżków RR zapewnia ekscytującą jazdę, nie ograniczając przy tym komfortu.
CZASZA OWIEWKI I POJEDYNCZY REFLEKTOR
Elegancka owiewka z charakterystycznym pojedynczym okrągłym reflektorem ze światłami do jazdy dziennej w połączeniu z unikatową kierownicą typu clip-on sprawia, że RR został natychmiast uznany jako najbardziej dopracowany Speed Triple w historii.
OPONY O SPECYFIKACJI TOROWEJ
Dzięki profilom zaprojektowanym z myślą o wyjątkowej reakcji, prowadzeniu i przyczepności opony Pirelli Diablo Supercorsa V3 zapewniają wysokie osiągi na drodze i na torze.
OPTIMISED CORNERING ABS i KONTROLA TRAKCJI
Gdy uciekasz z miasta lub wjeżdżasz na tor, zaawansowany system IMU nadzoruje pracę, Kontrolii Trakcji i układu Optimised Cornering ABS, który w każdej chwili można dezaktywować, co wzbudza zaufanie motocyklisty w każdej sytuacji.
PRECYZYJNE HAMOWANIE BREMBO
Najwyższej klasy układ hamulcowy Brembo z wielostopniową regulacją dźwigni, podwójnymi radialnymi zaciskami monoblokowymi Stylema® i lekkimi tarczami o średnicy 320 mm zapewnia precyzyjną i pewną siłę hamowania.
5 TRYBÓW JAZDY
Tryby Rain, Road, Sport, Track i konfigurowalny Rider zapewniają idealną reakcję przepustnicy, a także optymalne ustawienia ABS i kontroli trakcji dostosowane do warunków jazdy.