Skip to main content

SPEED TRIPLE 1200 RR

Crystal White Storm Grey
Ceny Rozpoczynające Się Od 89 900,00 zł
Triumph Street Triple 1200 RR in Crystal White and Storm Grey
Tap and drag Click and drag
Loading your ride Loading your ride

 

 

Osiągi rewolucyjnego triple'a wysoce cenionego RS-a z oszałamiającym wyrafinowaniem, bardziej sportową pozycją za kierownicą i szczytową specyfikacją premium

SPEED TRIPLE RR SPECYFIKACJA

SPEED TRIPLE 1200 RR Specyfikacja
Feature Details
Cena
Ceny Zaczynają Się Od Od 89 900,00 zł

SPEED TRIPLE 1200 RR Specyfikacja
Feature Details
Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym
Pojemność 1160 cm³
Średnica 90.0 mm
Suw 60,8 mm
Stopień sprężania 13,2:1
Maksymalna moc 180 KM (132.4kW) przy 10 750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 9 000 obr./min
Układ zasilania Elektroniczny sekwencyjny wielopunktowy wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy
Układ wydechowy Stal nierdzewna, system głowicowy 3-1, główny tłumik podwieszany i drugi montowany z boku
Układ napędowy Łańcuch X-ring
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, slip
Skrzynia biegów 6 biegów

SPEED TRIPLE 1200 RR Specyfikacja
Feature Details
Podwozie
Rama Aluminiowa rama typu Twin-Spar, przymocowana śrubami do tylnej aluminiowej ramy pomocniczej
Wahacz Jednostronny ze stopu aluminium
Przednia opona Odlewane z aluminium, 17 x 3.5 cala
Tylne koło Odlewane z aluminium, 17 x 6 cala
Przednia opona 120/70 ZR 17 (58W)
Tylna opona 190/55 ZR 17 (75W)
Przednie zawieszenie W pełni regulowany 43 mm widelec USD Öhlins, 120 mm skok zawieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia
Tylne zawieszenie Zawieszenie Öhlins typu monoshock RSU z amortyzatorem połączonym z wahaczem za pośrednictwem systemu dźwigni, 120 mm skok tylnego zawieszenia. System sterowania Öhlins S-EC 2.0 OBTi z doskonałym elektronicznym systemem tłumienia kompresji / odbicia
Przedni hamulec Podwójne, 320 mm pływające tarcze hamulcowe. Zaciski monoblock Brembo Stylema, OC-ABS, promieniowe pompy hamulcowe z oddzielnymi zbiornikami oraz systemem regulacji.
Tylni hamulec Pojedyncza 220 mm tarcza hamulcowa, podwójne zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS. Z tylną pompą hamulcową z oddzielnym zbiorniczkiem.
Przyrządy W pełni kolorowy 5" ekran TFT

SPEED TRIPLE 1200 RR Specyfikacja
Feature Details
Wymiary oraz masa
Szerokość kierownicy 758 mm
Wysokość bez lusterek 1120 mm
Wysokość siedzenia 830 mm
Rozstaw osi 1439 mm
Kąt pochylenia główki ramy 23,9 º
Wyprzedzenie 104,7 mm
Pojemność zbiornika paliwa 15.5 L
Masa z płynami 199 kg

SPEED TRIPLE 1200 RR Specyfikacja
Feature Details
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa 6.3 l/100km
Emisja CO2 EURO 5. 144 g/km Emisje CO2 i zużycie paliwa zmierzono zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE.  Wartości parametrów dotyczących zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i przedstawiono je wyłącznie w celach porównawczych. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wartości uzyskiwanych podczas jazdy.

 

 

INTERWAŁ MIĘDZY PRZEGLĄDAMI: 16 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 

WATCH FULL 360 INSIGHT

 

Features
Silnik Trzycylindrowy silnik o poj. 1160 cm³ (zgodny z normą Euro5)
Moc i Maksymalny moment obrotowy 180 KM i 125 Nm
Waga 199 kg (z płynami)
Zawieszenie Elektronicznie sterowane półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0
Hamulce Z przodu monoblokowe zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 320 mm tarczami
Elektronika Optimised Cornering ABS, Kontrola trakcji Optimised Cornering Traction Control (z IMU), Kontrola unoszenia przedniego koła, Tempomat
Wyświetlacz 5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System
Tryby Jazdy 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track and Rider)
Quickshifter Quickshifter góra-dół Triumph Shift Assist
Akumulator Bateria litowo-jonowa
Oświetlenie Pełne oświetlenie LED, z pojedynczą okrągłą lampą i samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami
Bezkluczykowy W pełni bezkluczykowy system
Features
Silnik Trzycylindrowy silnik o poj. 1160 cm³ (zgodny z normą Euro5)
Moc i Maksymalny moment obrotowy 180 KM i 125 Nm
Waga 199 kg (z płynami)
Zawieszenie Elektronicznie sterowane półaktywne zawieszenie Öhlins Smart EC 2.0
Hamulce Z przodu monoblokowe zaciski hamulcowe Brembo Stylema z podwójnymi 320 mm tarczami
Elektronika Optimised Cornering ABS, Kontrola trakcji Optimised Cornering Traction Control (z IMU), Kontrola unoszenia przedniego koła, Tempomat
Wyświetlacz 5-calowy ekran TFT z systemem łączności My Triumph Connectivity System
Tryby Jazdy 5 trybów jazdy (Rain, Road, Sport, Track and Rider)
Quickshifter Quickshifter góra-dół Triumph Shift Assist
Akumulator Bateria litowo-jonowa
Oświetlenie Pełne oświetlenie LED, z pojedynczą okrągłą lampą i samoczynnie wyłączającymi się kierunkowskazami
Bezkluczykowy W pełni bezkluczykowy system
Speed Triple 1200 RR

ZACZERPNIĘTA Z TORU TECHNOLOGIA

Quickshifter (góra i dół) Triumph Shift Assist oraz najnowszej generacji sterowanie podnoszeniem przedniego koła umożliwiają płynniejszy i szybszy progres, zarówno na drodze, jak i na najbardziej wymagających torach wyścigowych

Speed Triple 1200 RR

TECHNOLOGIA POPRAWIAJĄCA JAZDĘ

Montowane w standardzie pełne oświetlenie LED zwiększa widoczność, system bezkluczykowy poprawia wrażenia z jazdy, a w pełni regulowany tempomat zapewnia wysoki komfort podczas dłuższych tras.

Speed Triple 1200 RR

NAJWYŻSZEJ KLASY DETALE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

Oszałamiające, lekkie komponenty z włókna węglowego, od przednich błotników z subtelnym logo po rzeźbione panele boczne, zapewniają wyrafinowany i dopracowany wygląd RR.

Speed Triple 1200 RR

KOLOROWY WYŚWIETLACZ TFT

W pełni kolorowy 5-calowy ekran TFT z Bluetooth i łącznością z telefonem, kamerą GoPro i nawigacją zakręt po zakręcie oraz lap timerem, a wszystko to łatwo dostępne za pomocą intuicyjnych przełączników.