Skip to main content

TIGER 900

TECHNOLOGIA

Innowacyjna, postępowa technologia zapewniająca maksymalną wygodę, kontrolę i komfort.

Nowa gama Tiger 900 jest wyposażona w niezwykle wysoki poziom najnowocześniejszych technologii poprawiających jazdę, zaprojektowanych specjalnie, aby zmaksymalizować doznania z jazdy. Możliwości technologiczne każdego z naszych pięciu modeli Tiger 900 są dopracowane, aby idealnie wpasować się w styl jazdy jeźdźca, więc niezależnie od tego, którego Tigera 900 wybierzesz, zawsze będziesz cieszyć się optymalnym poziomem technologii.


EKRAN TFT I ŁĄCZNOŚĆ

Bądź na bieżąco i w kontakcie podczas jazdy Tigerem 900 dzięki niesamowitej, nowoczesnej technologii poprawiającej jazdę.

 

NOWY, wiodący w swojej klasie 7-calowy ekran TFT

Modele Tiger 900 Rally, Rally Pro, GT i GT Pro o średniej i najwyższej specyfikacji wyposażone są w całkowicie nowe, pełnokolorowe 7-calowe ekrany TFT, zapewniające niesamowitą przejrzystość w czterech do wyboru układach układach i czterech różnych kolorach.

Kompleksowy wyświetlacz informacji

Nowy ekran TFT w Tigerze 900 wyświetla szereg informacji z komputera pokładowego na 7-calowym kolorowym ekranie. Informacje wyświetlane w sposób ciągły obejmują prędkość, obrotomierz, tryb jazdy, bieg, poziom paliwa, zegar, temperaturę otoczenia i siłę sygnału telefonu komórkowego. Dodatkowe informacje obejmują dwa przebiegi podróży, średnie i chwilowe zużycie paliwa, zasięg do wyczerpania paliwa, wybór trybu jazdy, styl wyświetlacza, ustawienia kontrastu, informacje serwisowe, temperaturę płynu chłodzącego i informacje o symbolach ostrzegawczych.

System łączności My Triumph montowany jest standardowo w modelach GT Pro i Rally Pro

Dodając zupełnie nowy wymiar Twojej jeździe, zintegrowany system łączności My Triumph umożliwia nawigację "zakręt po zakręcie" we współpracy z Google, sterowanie GoPro, a także połączeniami telefonicznymi i obsługę muzyki, a wszystko to jest ułatwione przez moduł łączności, którego obsługa odbywa się przez przełączniki i 7-calowy ekran TFT. System łączności My Triumph można również dodać do modeli GT i Rally z dodatkowym modułem Connectivity i aktualizacją pakietu oprogramowania.


TECHNOLOGIA SKONCENTROWANA NA JEŹDŹCY

Kiedy szukasz nowych przygód, upewnij się, że masz motocykl zaprojektowany z uwzględnieniem potencjału technologicznego potrzebnego do maksymalizacji przyjemności z jazdy.

NOWY zoptymalizowany ABS do pokonywania zakrętów*

Zoptymalizowany ABS do pokonywania zakrętów jest w standardzie w nowym Tigerze 900 Rally, Rally Pro, GT i GT Pro. Funkcja pokonywania zakrętów dostosowuje interwencję ABS, aby utrzymać optymalną skuteczność hamowania niezależnie od kąta pochylenia. W modelu Rally Pro ABS można wyłączyć poprzez włączenie trybu Off-Road Pro.

NOWA zoptymalizowana kontrola trakcji na zakrętach*

Zoptymalizowana kontrola trakcji na zakrętach jest standardem we wszystkich modelach Tiger 900 o średniej i najwyższej specyfikacji. Funkcja pokonywania zakrętów reguluje interwencję kontroli trakcji, aby utrzymać optymalny poziom przyczepności niezależnie od kąta pochylenia, co zapewnia lepszą jakość jazdy i bezpieczeństwo kierowcy. Kontrolę trakcji można również wyłączyć niezależnie za pomocą dedykowanego menu na wyświetlaczu TFT.

NOWY IMU i w pełni zintegrowany system technologiczny

Zoptymalizowany  podczas pokonywania zakrętów układ ABS i kontrola trakcji w modelach Tiger 900 o średniej i najwyższej specyfikacji są wspierane przez inercyjną jednostkę pomiaru (IMU) firmy Continental. Umożliwia to automatyczny wybór odpowiedniego poziomu interwencji ABS i kontroli trakcji poprzez pomiar toczenia, pochylenia, odchylenia i przyspieszenia w celu obliczenia kąta przechylenia. Ten system zapewnia większą stabilność jazdy.

NOWY Triumph Shift Assist

Nowy quickshifter Triumph Shift Assist, dostępny w standardzie w topowych modelach GT Pro i Rally Pro i dostępny jako akcesoria, we wszystkich innych modelach Tiger 900, umożliwia zmianę biegu na wyższy i niższy bez użycia sprzęgła, co zapewnia wygodną zmianę biegów przy zachowaniu płynnego przyspiedzenia. Zwiększa to wygodę kierowcy i może zmniejszyć zmęczenie motocyklisty podczas długich podróży.

NOWE, charakterystyczne oświetlenie LED

Charakterystyczne, całkowicie LED'owe oświetlenie w modelach Tiger 900 (GT i Rally) zapewnia doskonałą bezobsługową widoczność dzięki nowemu, bardziej wyróżniającemu się reflektorowi z DRL, światłem tylnym, dodatkowymi światłami i kierunkowskazami. Nowy reflektor w całości wykonany w technologii LED zapewnia redukcję masy o 27% w porównaniu z alternatywnymi systemami oświetlenia, a jednocześnie zawiera charakterystyczne światła do jazdy dziennej (DRL)*. Dodatkowe LED'owe światła zapewniają na długich dystansach przez cały dzień świetną widoczność i są standardowo montowane w topowych modelach GT Pro i Rally Pro. (*Należy pamiętać, że funkcja DRL jest dostępna tylko na odpowiednich rynkach)

Do sześciu trybów jazdy

Nowa gama Tiger 900 ma do sześciu trybów jazdy, które dostosowują reakcję przepustnicy, ustawienia ABS i kontroli trakcji w celu uzyskania maksymalnej kontroli kierowcy w każdych warunkach jazdy. Wszystkie modele Tiger 900 mają tryby jazdy Road i Rain, a modele Tiger 900 GT i Rally ze średniej specyfikacji mają dodatkowe dwa tryby jazdy, Off-Road i Sport. Najlepsze motocykle GT Pro i Rally Pro mają dodatkowy piąty programowalny tryb Rider, a Rally Pro ma także szósty – Off-Road Pro. To najbardziej zaawansowana konfiguracja terenowa dla doświadczonych jeźdźców adventureowych i terenowych.

 

Static shot of Triumph Tiger 900 Rally Pro in city landscape




KLUCZOWA TECHNOLOGIA

Sercem jakości premium Tiger 900 jest bardzo wytrzymały i niezawodny zestaw kluczowych technologii, zaprojektowanych z myślą o jeszcze lepszej jeździe.

Elektroniczny tempomat

Na wyposażeniu w standardzie w modelach Tiger 900 Rally i GT o średniej specyfikacji oraz modeli Rally Pro i GT Pro o najwyższej specyfikacji, tempomat jest łatwo dostępny podczas jazdy, co zwiększa wygodę podczas dłuższych podróży. Tempomat może pomóc zmniejszyć zmęczenie kierowcy na długich dystansach, a także może poprawić zasięg motocykla.

Grzane manetki i siedzenia

Podgrzewane manetki są standardowo montowane we wszystkich modelach Tiger 900 o średniej i najwyższej specyfikacji. Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera są standardowo montowane w modelach GT Pro i Rally Pro o najwyższej specyfikacji oraz dostępne jako opcja wśród akcesoriów.

Przełączniki i 5-kierunkowy joystick

Przełącznik znajdujący się po lewej stronie ma intuicyjny, unikalny w segmencie 5-kierunkowy joystick, który jest ergonomicznie zoptymalizowany, aby był łatwy w użyciu podczas jazdy, do nawigacji na wyświetlaczach instrumentów TFT. Przełącznik po prawej stronie zapewnia funkcje jazdy dla wszystkich modeli, w tym przycisk „Start/Stop”. W topowych modelach GT Pro i Rally Pro znajdują się dodatkowe przełączniki sterują podgrzewanymi siedzeniami i światłami przeciwmgielnymi.

Zasilane urządzeń i ładowanie

Pod siedzeniem znajduje się bezpieczny schowek na telefon komórkowy z 5 V gniazdem zasilającym USB do ładowania sprzętu osobistego (niedostępny w podstawowym modelu Tiger 900). Dodatkową wygodę, gwarantuje gniazdko 12 V, które również jest na wyposażeniu.

Podświetlane przełączniki

Innowacyjne podświetlane przełączniki w topowych modelach GT Pro i Rally Pro poprawiają kontrolę we wszystkich warunkach oświetleniowych. Wszystkie przyciski podświetlane są diodami LED umieszczonymi wewnątrz przełączników.

System Monitorowania Ciśnienia w Oponach TPMS

System TPMS jest montowany standardowo w topowych modelach GT Pro i Rally Pro i jest dostępny wśród akcesoriów dla wszystkich innych modeli Tiger 900. System TPMS ostrzega kierowcę, gdy ciśnienie w oponach spada poniżej optymalnego poziomu, zwiększając bezpieczeństwo i wygodę kierowcy.