Skip to main content

TIGER 900

DLACZEGO WARTO NIM JEŹDZIĆ

Najbardziej dynamiczne i najzwrotniejsze dostępne na rynku motocykle wagi średniej dla żądnych przygód motocyklistów.

W świecie, w którym doświadczenia cenione są na równi ze zdobywaniem, Tiger 900 jest motocyklem, który da Ci możliwość spełnienia marzeń o motocyklowych przygodach dzięki swojemu potencjałowi, silnikowi, podwoziu, agresywnej stylistyce i zastosowanej w tym modelu technologii.

Znacznie lżejsze od motocykli najbliższej konkurencji, z niesamowitym wyposażeniem w standardzie, nowe Tigery 900 ustanawiają nowe standardy jako wzór niezawodnego, dynamicznego i zwinnego motocykla wagi średniej, zbudowanego dla żądnych przygód podróżników. Oto dlaczego już teraz musisz wypróbować jednego z nich!

 

 

 

Tiger 900 Rally Pro





1. EKSCYTUJĄCE OPCJE DLA MIŁOŚNIKÓW PRZYGÓD

Szukasz nowego, mocnego motocykla wyposażonego we wszystkie akcesoria niezbędne do jazdy, o potencjale i komforcie, o jakich zawsze marzyłeś? Zatem Tiger 900 GT to doskonały wybór. A może pragniesz jeszcze więcej, marzy Ci się off-roadowy potencjał, dzięki któremu poradzisz sobie nawet w najtrudniejszym terenie? Jeśli tak, seria Tigerów 900 Rally spełni Twoje wymagania.

Tiger 900 GT - Seria motocykli GT, stworzonych z myślą o prawdziwych dalekich wojażach i miejskich przygodach, a także o wszystkich mniejszych i większych przejażdżkach, chlubi się osiągami, wyposażeniem i technologią, dzięki którym każda podróż staje się ekscytująca.

Tiger 900 Rally - Serię Tiger 900 Rally, naszych najbardziej zaawansowanych motocykli dual-sport, skonstruowaliśmy z myślą o terenowym szaleństwie, jak i dalekich wyprawach. Ze swoim potencjałem i komfortem Tigery 900 Rally ustanawiają standard jakości prowadzenia, specyfikacji i stylistyki.

 

2. TRZYCYLINDROWY SILNIK 900 cm3

Osiągi Tigera 900 znacznie zyskują dzięki nowemu, większemu silnikowi o pojemności 900 cm3 spełniającemu normy Euro 5. Zastosowanie nowej kolejności zapłonu spowodowało natomiast wzrost mocy o 9% w całym zakresie obrotów i większą moc maksymalną 95 KM przy 8750 obr./min. oraz o 10% wyższy moment obrotowy w porównaniu do poprzedniego modelu – Tigera 800. Nowa kolejność zapłonu Tigera 900 przyczyniła się do polepszenia charakteru i odgłosu pracy silnika, który ma teraz bardziej agresywny, charakterystyczny dźwięk trzycylindrowca.

Udoskonalony układ chłodzenia jest sprawniejszy dzięki zupełnie nowej podwójnej chłodnicy, która przy mniejszej ilości płynu chłodzącego poprawia przepływ powietrza i przez to zmniejsza ciepło odczuwane przez kierowcę. W nowej gamie Tigerów 900 udoskonalono również dostęp do filtra powietrza, na czym zyskuje wygoda obsługi motocykla.



3. ZUPEŁNIE NOWE, DEFINIUJĄCE SWOJĄ KLASĘ PODWOZIE

Maksimum zwrotności i potencjału przy wyjątkowym prowadzeniu  –  Tiger 900 jest aż o 5 kg lżejszy. Połączenie nowej lekkiej ramy modułowej, nowego silnika o obniżonej masie, zawieszenia o wysokiej specyfikacji oraz najwyższej jakości, wiodących w swojej kategorii hamulców Brembo skutkuje większą zwrotnością i możliwościami motocykla, gwarantując wyjątkowe prowadzenie we wszystkich sytuacjach na drodze i poza nią. Środek ciężkości wszystkich Tigerów 900 uległ przesunięciu o 40 mm w przód i 20 mm w dół w porównaniu z poprzednim modelem, co skutkuje lepszym wyważeniem motocykla przy małych prędkościach w każdych warunkach drogowych, z jednoczesnym zachowaniem doskonałego prześwitu, charakterystycznego dla Tigerów.

Udoskonalona ergonomia  – Mniejsza szerokość motocykla poprawia komfort motocyklisty, szczególnie podczas ruszania z miejsca i zatrzymywania się. Kierownica znajduje się teraz o 10 mm bliżej jeźdźca, który dzięki temu zyskuje wygodniejszą, bardziej wyprostowaną pozycję, a podnóżki wszystkich modeli Tiger 900 dostosowano do stylu jazdy.  

Regulowana wysokość siedziska  – Wszystkie modele wyposażono we wbudowany dwupoziomowy mechanizm łatwej regulacji wysokości siedziska o 20 mm, zależnie od preferencji kierowcy. Tiger 900, Tiger 900 GT i Tiger 900 GT Pro mają siedzisko na wysokości 820–840 mm, Tiger 900 Rally i Tiger 900 Rally Pro na wysokości 860–880 mm, a Tiger 900 GT w wersji Low Ride Height na wysokości 770–790 mm.

 

 

 

Close-up of Tiger 900 GT Pro engine
Close-up of Tiger 900 Rally Pro Brembo Brakes





4. SPECJALNIE DOBRANE ZAWIESZENIE I HAMULCE

Tiger 900 i Tiger 900 GT - Modele Tiger 900 i Tiger 900 GT mają specjalnie dobrane zawieszenie, ustanawiające standard dla całego segmentu motocykli turystycznych wagi średniej.

Modele 900 i GT wyposażono w przednie zawieszenie 45 mm Marzocchi typu upside-down zapewniające 180 mm skok. W modelach GT i GT Pro istnieje dodatkowo możliwość ręcznej regulacji kompresji i tłumienia odbicia.

Układ Tylnego Zawieszenia (RSU) zapewnia 170 mm skok, a w modelu GT można ręcznie regulować wstępne obciążenie i tłumienie odbicia.

Model GT Pro o najwyższej specyfikacji wyposażono w elektronicznie regulowany układ zawieszenia RSU, opracowany we współpracy z firmą Marzocchi.

Tiger 900 Rally - Zaawansowane off-roadowy potencjał serii Tiger 900 Rally jest możliwy dzięki doskonałemu zawieszeniu Showa.

Obydwa modele Rally wyposażono w zawieszenie upside-down 45 mm Showa z ręczną regulacją wstępnego obciążenia, odbicia i tłumienia dobicia, o skoku 240 mm. Tylne zawieszenie RSU z gazem sprężonym o 230 mm skoku ma możliwość regulacji wstępnego obciążenia i amortyzacji odbicia.

Wszystkie motocykle nowej rodziny Tigerów 900 posiadają wiodące w swej kategorii hamulce Brembo Stylema® o najwyższej specyfikacji. Są to najskuteczniejsze, lekkie, kompaktowe i precyzyjnie wyprofilowane zaciski Brembo. Mają mniejszą objętość w okolicy tłoków i klocków hamulcowych, mniejszą wewnętrzną przestrzeń zajmowaną przez płyn hamulcowy, co zwiększa responsywność, a zwiększony przepływ powietrza wokół klocków wspomaga szybsze chłodzenie szczęk, co korzystnie wpływa na ich skuteczność.

5. SUPERNOWOCZESNA TECHNOLOGIA

W nowej serii motocykli Tiger 900 wprowadzono wiele innowacji technologicznych.

Modele Tiger 900 GT i Rally w średniej i najwyższej specyfikacji wyposażone są w kolorowy ekran o przekątnej 7 cali, na którym widoczne są wszystkie informacje na temat pojazdu, a także w kontrolę trakcji i ABS działający w zakrętach. Seria ta oferuje nawet do sześciu trybów jazdy, które można wybierać zależnie od potrzeb, a podstawowe wyposażenie wszystkich modeli GT i Rally obejmuje pełne oświetlenie LED, podgrzewane manetki, tempomat, osłony dłoni oraz bezpieczny schowek na telefon z gniazdem ładowania.

Najwyższej jakości wyposażenie modeli GT Pro i Rally Pro obejmuje standardowo montowany, zintegrowany system łączności „My Triumph” z modułem Bluetooth®, który umożliwia odbieranie połączeń telefonicznych, odtwarzanie muzyki i obsługę kamery GoPro oraz korzystanie z nawigacji. Wszystko sterowane jest za pomocą przycisków oraz ekranu TFT. Nie wolno zapominać również o układzie Triumph Shift Assist umożliwiającym zmianę biegów bez użycia sprzęgła czy podwyższającym bezpieczeństwo systemie monitorowania ciśnienia w oponach TPMS. Oprócz tego w standardzie montowane są podgrzewane siedziska kierowcy i pasażera oraz LED-owe światła przeciwmgielne.

 

6. AGRESYWNY CHARAKTER I STYL

Uzupełnieniem całkowicie nowej konstrukcji jest nadwozie Tigera o czystszych liniach, nadających mu bardziej wyrazisty wyprawowy charakter; detale w każdym z modeli są dopracowane i podkreślają ich szosowe i off-roadowe przeznaczenie. 

Do zwiększenia możliwości jazdy na wszystkich nawierzchniach, lekkości i zwrotności przyczyniają się niewielka szerokość Tigera 900, lżejszy przód, zmniejszona masa nadwozia oraz wystylizowany, bardziej dominujący w stylu zbiornik paliwa oraz lżejsza rama.

 

 

 

 
Triumph Tiger 900 GT Pro

7. ORYGINALNE AKCESORIA

Dla żądnych przygód motocyklistów stworzono dwa specjalne pakiety i ponad 65 oryginalnych dodatkowych akcesoriów podkreślających styl Tigera 900 zwiększają jego funkcjonalność, komfort i osiągi. Dostępna jest też gama nowych akcesoriów pozwalających spakować się na najdalszą podróż oraz zabezpieczyć Twój motocykl. Zestaw Trekker to pakiet doskonałej jakości akcesoriów turystycznych, idealnych dla Tigera 900 GT, podczas gdy zestaw Expedition podkreśla niesamowity potencjał off-roadowy serii Tiger 900 Rally. 

8. MOTOCYKL DLA POSIADACZY PRAWA JAZDY A2

Wszystkie motocykle Tiger 900 GT i Rally można dostosować do wymogów przepisów dotyczących prawa jazdy kategorii A2. Jest to możliwe dzięki montowanemu przez naszych przedstawicieli pakietowi, na który składają się regulator przepustnicy APS i regulacja silnika powodujące zmniejszenie mocy do 35 kW / 47KM. Pełną moc silnika można z łatwością przywrócić w naszym autoryzowanym serwisie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Prosimy zwrócić uwagę, że w przypadku modelu bazowego Tiger 900 takiej możliwości nie ma. Zastosowanie mają przepisy obowiązujące na danym rynku. 

9. FABRYCZNIE OBNIŻANA WERSJA

 

Model Tiger 900 GT dostępny jest również w wersji Low o obniżonej wysokości siedziska. Zmniejszenie wysokości siedzenia o 50 mm w porównaniu ze standardowym Tigerem 900 możliwe było dzięki wielu wzajemnie powiązanym rozwiązaniom konstrukcyjnym, między innymi specjalnie zaprojektowanym widelcom i RSU oraz unikalnej regulacji zawieszenia. Podobnie jak w przypadku wszystkich motocykli Tiger 900, również i ten model posiada mechanizm regulacji wysokości siedziska o 20 mm, co oznacza, że wysokość fotela Tigera 900 GT Low można regulować w zakresie 760–780 mm zamiast standardowego zakresu 810–830 mm.

 

10. TOPOWY MODEL – EKSTRA DODATKI

Jeśli rozważasz zakup Tigera 900 o najwyższej specyfikacji, poniżej przedstawiamy dodatkowe wyposażenie i zalety „Pro”, które z pewnością Cię zainteresują.

Tiger 900 GT Pro – Nowy, elektronicznie regulowany Układ Tylnego Zawieszenia (RSU), który umożliwia motocykliście konfigurację wstępnego obciążenia i amortyzacji tylnego zawieszenia za pośrednictwem ekranu TFT, z czterema fabrycznymi ustawieniami („Motocyklista”, „Motocyklista i Bagaż”, „Motocyklista i Pasażer” oraz „Motocyklista, Pasażer i Bagaż”). Możliwości te można połączyć z dziewięcioma różnymi poziomami tłumienia, co umożliwia znalezienie doskonałego zrównoważenia ustawień. układ Triumph Shift Assist, montowany wyłącznie w wersji Pro o najwyższej specyfikacji, umożliwia płynne i komfortowe zmiany biegów bez użycia sprzęgła. 

GT Pro ma również piąty, programowany przez kierowcę tryb jazdy, który oprócz posiadania standardowych w GT trybów Droga, Deszcz, Off-Road i Sport jest niezwykle przydatny w precyzyjnym dostrojeniu motocykla do wymagań jeźdźca. System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) alarmuje motocyklistę w sytuacji, gdy ciśnienie w oponach spadnie poniżej optymalnego poziomu, i jest on elementem standardowego wyposażenia w modelu Tiger 900 GT Pro. Dodatkowo na pokładzie mamy zintegrowany system łączności „My Triumph”, który umożliwia korzystanie z telefonu, kamery GoPro i GPS-a, a podgrzewane siedziska kierowcy i pasażera z podświetlanymi przełącznikami podkreślają styl motocykla i gwarantują maksimum komfortu.

Wyposażenie i funkcje „Pro” Tigera 900 Rally  – Triumph Shift Assist, montowany wyłącznie w modelach Pro o najwyższej specyfikacji, umożliwia płynne i komfortowe zmiany biegów bez użycia sprzęgła.  

Podczas gdy model Rally ma cztery tryby jazdy (Droga, Deszcz, Off-Road i Sport), Rally Pro chlubi się dwoma dodatkowymi trybami – Programowanym przez jeźdźca oraz Off-Road Pro – które zapewniają precyzyjne dopasowanie ustawień motocykla do wymagań ekstremalnego off-roadu i wyczynowych wypraw. System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) alarmuje kierowcę w sytuacji, gdy ciśnienie w oponach spadnie poniżej optymalnego poziomu. Ukoronowaniem Tigera 900 Rally Pro o najwyższej specyfikacji jest zintegrowany system łączności My Triumph, podgrzewane siedziska kierowcy i pasażera i innowacyjne, podświetlane przełączniki. 

 

 

Tiger 900

Aby móc w pełni korzystać z wolności, do Tigera 900 zostało zaprojektowanych ponad 65 oryginalnych akcesoriów, które pozwolą Ci wyruszyć w niezwykłą podróż.