Rocket 3 GT
Osiągi, prezencja, niesamowity komfort, swobodna pozycja kierowcy podczas jazdy i możliwości turystyczne Rocket 3 GT obwieszczają narodziny motocyklowej legendy.
Ten model napędzany jest największym seryjnie produkowanym silnikiem motocyklowym na świecie o momencie obrotowym większym aż o 71% w porównaniu z motocyklami najbliższej konkurencji. Moment obrotowy jest również większy, niż w modelach Rocket poprzedniej generacji. Dzięki niewiarygodnie płaskiej krzywej momentu, silnik osiąga szczytową moc przy 4000 obrotach na minutę, i utrzymuje maksymalny moment w całym zakresie średnich obrotów, co gwarantuje niewymuszone przyspieszenie i skuteczność silnika na dowolnym biegu.
Dzięki mocy szczytowej 167 PS przy 6000 obrotów na minutę (11% większej w porównaniu z poprzednią generacją) oraz większej mocy już przy 3500 obrotów i wzwyż, aż do czerwonego pola podniesionej do 7000 obrotów na minutę, najwyższej próby technologii i danych technicznych niespotykanych wcześniej w motocyklach Rocket, całodzienna jazda Rocket 3 to niezrównane i ekscytujące doświadczenie.
Wszystko razem składa się na ogromne możliwości swobodnego pokonywania całodziennych tras w komforcie oferowanym przez Rocket 3 GT. Będąc w każdym calu oryginalną konstrukcją firmy Triumph Rocket 3 GT jest szczytem stylu, muskularnej prezencji i jakości wykończenia… a styl, praktyczność i potencjał motocykla można jeszcze bardziej wzbogacić nadając mu własny, indywidualny charakter, co umożliwia ponad 50 specjalnie dla niego zaprojektowanych elementów wyposażenia dodatkowego.
ROCKET 3 GT W LICZBACH
Definiujące swoją klasę osiągi największego seryjnie produkowanego silnika na świecie.
Największy moment obrotowy w całym zakresie obrotów wśród wszystkich seryjnie produkowanych motocykli.
Oszałamiające osiągi i szczytowa moc o 11% większa w porównaniu z poprzednią generacją Rakiet.
Przejście na poziom możliwości jezdnych możliwe było dzięki znacznej redukcji masy pojazdu uzyskanej w wyniku zastosowania całkowicie nowej ramy oraz podzespołów z lanego i kutego aluminium
SILNIK
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 2 500 cm³ Rocket 3 - jest o 18 kg lżejszy od poprzedniej generacji |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | Niesamowite przyspieszenie - od 0 do 96 km/h w 2,73 sekundy |
CECHY
|
|
Oświetlenie | Charakterystyczny podwójny reflektor LED z trójkątnym logotypem Triumpha |
Układ wydechowy | Piękny, hydroformowany i bardzo charakterystyczny, trójdrożny kolektor wydechowy |
Zbiornik Paliwa | Muskularny, 18-litrowy zbiornik paliwa z wgłębieniem na środku, udekorowany paskiem ze szczotkowanego aluminium i korkiem do wlewu paliwa w stylu Monza |
Opony | 20-ramienne felgi |
Pozycja do jazdy | Regulowana ergonomia |
Sprzęgło | Hydrauliczne sprzęgło z systemem kontroli momentu obrotowego |
Siedzenie | Dopasowane siedzenia pasażera i kierowcy |
TECHNOLOGIA
|
|
Tryby Jazdy | Cztery tryby jazdy (Road, Rain, Sport i Rider do indywidualnego skonfigurowania przez kierowcę) |
Wyświetlacz | Druga generacja zegarów TFT |
ABS | Zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów ABS i kontrola trakcji |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
Bezkluczykowy | Bezkluczykowy zapłon i odblokowanie kierownicy |
Quickshifter | Triumph Shift-Assist - opcja akcesoryjna |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
Łączność | Darmowa aplikacja MyTriumph (dostępna dla iOS i Androida) |
Bluetooth | Opcja zintegrowanej obsługi telefonu (odbieranie połączeń i muzyka) przez Bluetooth |
GoPro | Opcja zintegrowanej obsługi kamer GoPro |
SILNIK
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 2 500 cm³ Rocket 3 - jest o 18 kg lżejszy od poprzedniej generacji |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | Niesamowite przyspieszenie - od 0 do 96 km/h w 2,73 sekundy |
CECHY
|
|
Oświetlenie | Charakterystyczny podwójny reflektor LED z trójkątnym logotypem Triumpha |
Układ wydechowy | Piękny, hydroformowany i bardzo charakterystyczny, trójdrożny kolektor wydechowy |
Zbiornik Paliwa | Muskularny, 18-litrowy zbiornik paliwa z wgłębieniem na środku, udekorowany paskiem ze szczotkowanego aluminium i korkiem do wlewu paliwa w stylu Monza |
Opony | 20-ramienne felgi |
Pozycja do jazdy | Regulowana ergonomia |
Sprzęgło | Hydrauliczne sprzęgło z systemem kontroli momentu obrotowego |
Siedzenie | Dopasowane siedzenia pasażera i kierowcy |
TECHNOLOGIA
|
|
Tryby Jazdy | Cztery tryby jazdy (Road, Rain, Sport i Rider do indywidualnego skonfigurowania przez kierowcę) |
Wyświetlacz | Druga generacja zegarów TFT |
ABS | Zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów ABS i kontrola trakcji |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
Bezkluczykowy | Bezkluczykowy zapłon i odblokowanie kierownicy |
Quickshifter | Triumph Shift-Assist - opcja akcesoryjna |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Dostępne jako wyposażenie dodatkowe |
Łączność | Darmowa aplikacja MyTriumph (dostępna dla iOS i Androida) |
Bluetooth | Opcja zintegrowanej obsługi telefonu (odbieranie połączeń i muzyka) przez Bluetooth |
GoPro | Opcja zintegrowanej obsługi kamer GoPro |
ROCKET 3 GT
ORYGINALNY PODWÓJNY REFLEKTOR LED
Na oryginalnym, podwójnym reflektorze diodowym LED Rocket 3 GT umieszczono piękne, trójkątne logo Triumph. Reflektor wyposażono również w światła do jazdy dziennej (DRL, z których można korzystać tam, gdzie pozwalają na to przepisy).
MISTERNE, 20-SZPRYCHOWE KOŁA
Całkowicie 20-szprychowe koła (przednie 17 cali x 3,5 cala, tylne 16 cali x 3,5 cala) wykonane są z lekkiego lanego aluminium z wyeksponowanymi śladami obróbki na obręczach i szprychami zgodnie z trendami współczesnego wzornictwa.
SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE TORQUE ASSIST
Działające bez oporu sprzęgło przyczynia się do zmniejszenia wysiłku związanego z operowaniem dźwignią sprzęgła, a to z kolei zapewnia większy komfort i kontrolę nad pojazdem.
KOMFORTOWO WYPROFILOWANE SIEDZENIE KIEROWCY I PASAŻERA
Układ wyprofilowanych siedzeń kierowcy i pasażera w modelu Rocket 3 GT tworzy płynną linię wzdłuż całego motocykla, a ich uzupełnieniem są aluminiowe detale dekoracyjne pod siodłem kierowcy umieszczonym na wysokości jedynie 750 mm, co ułatwia wsiadanie i zsiadanie z motocykla oraz optymalną nad nim kontrolę.
TYLNE OPARCIE Z REGULACJĄ WYSOKOŚCI
Na poszerzenie możliwości turystycznych modelu Rocket 3 GT korzystnie wpływa również oparcie za tylnym siedzeniem z regulacją wysokości, montowane jako wyposażenie standardowe.
POWIĘKSZONA OWIEWKA
Z myślą o większej ochronie przed wiatrem i deszczem, co zwiększa jego potencjał turystyczny, model Rocket 3 GT wyposażono w powiększoną owiewkę, montowaną jako wyposażenie standardowe.
PODGRZEWANE MANETKI
Podgrzewanie standardowo montowanych w modelu Rocket 3 GT podgrzewanych manetek włącza się przyciskiem umieszczonym na lewym uchwycie. Można wybrać jeden z dwóch trybów podgrzewania, a informacje na ich temat widoczne są na wyświetlaczu przyrządów TFT.
ERGONOMIA Z REGULACJĄ
Mając na uwadze maksimum komfortu, Rocket 3 GT wyposażono w wysunięte do przodu podnóżki sterowania, a jedną z ich trzech pozycji w poziomie można wybrać zależnie od preferencji kierowcy. Oparcie tylnego siedzenia również można regulować.
STYLOWA KIEROWNICA Z WEWNĘTRZNYM OKABLOWANIEM
Kierownica Rocket 3 GT w stylu turystycznym tworzy niespotykane poczucie potęgi i umożliwia przyjęcie władczej pozycji jazdy.
DEFINIUJĄCE SWOJĄ KLASĘ WYKOŃCZENIE I DETALE DEKORACYJNE
Uzupełnieniem nieziemskiego wyglądu Rocket 3 GT jest całe mnóstwo najwyższej jakości detali: muskularnie wyprofilowany zbiornik paliwa ze środkowym wgłębieniem, pas na zbiorniku ze szczotkowanej stali nierdzewnej i korek wlewu paliwa w stylu Monza, osłona skrzynki powietrznej ze szczotkowanego aluminium, oraz korki zbiornika płynu chłodzącego i oleju ze szczotkowanego aluminium w stylu Monza.
CHOWANE, SKŁADANE PODNÓŻKI
Unikalne, w pełni składane podnóżki pod tylnym fotelem można całkowicie złożyć i ukryć, dzięki czemu niczym nie zakłócona linia Rocket 3 GT zyskuje jeszcze bardziej.
18-LITROWY ZBIORNIK PALIWA
Dzięki tak dużej pojemności zbiornika Rocket 3 GT może pokonywać ogromne odległości bez tankowania po drodze.
DWIE OPCJE KOLORYSTYCZNE
Rocket 3 GT dostępny jest w dwóch opcjach kolorystycznych: Silver Ice i Storm Grey, lub Phantom Black.
CAŁKOWICIE SILNIK ROCKET 3 GT
Trzycylindrowy silnik Rocket 3 o pojemności 2500 cm3 to największa seryjne produkowana motocyklowa jednostka napędowa na świecie. Dzięki redukcji masy w porównaniu z silnikiem wcześniejszej generacji aż o 18 kg uzyskano niesamowite osiągi na każdym biegu zapewniające bezproblemowe pokonywanie długich dystansów.
NIESAMOWITE PRZYSPIESZENIE I MOMENT OBROTOWY ROCKET GT
Szczytowy moment obrotowy na poziomie 221 Nm czyni z Rocketa 3 GT najpotężniejszy roadster, na którym można podróżować z jeszcze większym komfortem. Jest to największy moment obrotowy wśród wszystkich seryjnie produkowanych motocykli na świecie, a utrzymuje się w całym zakresie obrotów.
Niespotykane połączenie mocy, momentu obrotowego i technologicznie zaawansowanej konfiguracji podwozia Rocket 3 GT zapewnia niesamowite przyspieszenie i niezrównane osiągi.
PREZENTACJA ROCKET 3
ROCKET 3
ROCKET 3 R (MY23)
Ceny Zaczynają Się Od 112 900,00 zł
ROCKET 3 GT (MY23)
Ceny Zaczynają Się Od 116 900,00 zł
ROCKET 3 GT CHROME EDITION
Ceny Zaczynają Się Od 121 400,00 zł
ROCKET 3 R CHROME EDITION
Ceny Zaczynają Się Od 117 400,00 zł