Rocket 3 R
Wyznaczając światową klasę potężnych roadsterów Rocket 3 daje początek motocyklowej legendzie.
Wyznaczając nowe standardy prowadzenia i charakteru, ten Rocket 3 R oferuje nieprawdopodobną sterowność, komfort i możliwości. Natychmiastowy moment obrotowy jest większy aż o 71% w porównaniu z nie tylko motocyklami najbliższej konkurencji, ale również Rakietami poprzedniej generacji, zapewniając szczytową moc przy 4000 obrotów na minutę, a następnie utrzymując maksimum w całym zakresie średnich obrotów, co gwarantuje niewymuszone przyspieszenie i skuteczność silnika na dowolnym biegu.
Dzięki mocy szczytowej 167 PS przy 6000 obrotów na minutę (11% większej w porównaniu z poprzednią generacją) oraz większej mocy już przy 3500 obrotów i wzwyż, aż do czerwonego pola podniesionej do 7000 obrotów na minutę, całodzienna jazda Rocket 3 to niezrównane i ekscytujące doświadczenie.
Uzupełnieniem bezkonkurencyjnych osiągów Rocket 3 jest jego potężna, muskularna prezencja i wyniosły styl, efektowne detale dekoracyjne i perfekcyjne wykończenie. Niesamowite odczucia z jazdy można jeszcze bardziej wzbogacić nadając motocyklowi własny, indywidualny charakter, co umożliwia ponad 50 specjalnie dla niego zaprojektowanych elementów wyposażenia dodatkowego.
ROCKET 3 R W LICZBACH
Definiujące swoją klasę osiągi największego seryjnie produkowanego silnika na świecie.
Największy moment obrotowy w całym zakresie obrotów wśród wszystkich seryjnie produkowanych motocykli
Oszałamiające osiągi i szczytowa moc o 11% większa w porównaniu z poprzednią generacją Rakiet.
Przejście na poziom możliwości jezdnych możliwe było dzięki znacznej redukcji masy pojazdu uzyskanej w wyniku zastosowania całkowicie nowej ramy oraz podzespołów z lanego i kutego aluminium
SILNIK
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 2 500 cm³ Rocket 3 - jest o 18 kg lżejszy od poprzedniej generacji |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | Niesamowite przyspieszenie - od 0 do 96 km/h w 2,73 sekundy |
CECHY
|
|
Oświetlenie | Charakterystyczny podwójny reflektor LED z trójkątnym logotypem Triumpha |
Układ wydechowy | Piękny, hydroformowany i bardzo charakterystyczny, trójdrożny kolektor wydechowy |
Zbiornik Paliwa | Muskularny, 18-litrowy zbiornik paliwa z wgłębieniem na środku, udekorowany paskiem ze szczotkowanego aluminium i korkiem do wlewu paliwa w stylu Monza |
Opony | 20-ramienne felgi |
Pozycja do jazdy | Regulowana ergonomia |
Sprzęgło | Hydrauliczne sprzęgło z systemem kontroli momentu obrotowego |
Siedzenie | Dopasowane siedzenia pasażera i kierowcy |
TECHNOLOGIA
|
|
Tryby Jazdy | Cztery tryby jazdy (Road, Rain, Sport i Rider do indywidualnego skonfigurowania przez kierowcę) |
Wyświetlacz | Druga generacja zegarów TFT |
ABS | Zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów ABS i kontrola trakcji |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
Bezkluczykowy | Bezkluczykowy zapłon i odblokowanie kierownicy |
Quickshifter | Triumph Shift-Assist - opcja akcesoryjna |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Navigation | Accessory fit Turn by Turn navigation (built with Google) |
Bluetooth | Opcja zintegrowanej obsługi telefonu (odbieranie połączeń i muzyka) przez Bluetooth |
GoPro | Opcja zintegrowanej obsługi kamer GoPro |
SILNIK
|
|
---|---|
Silnik | Trzycylindrowy silnik o poj. 2 500 cm³ Rocket 3 - jest o 18 kg lżejszy od poprzedniej generacji |
Moc i Maksymalny moment obrotowy | Niesamowite przyspieszenie - od 0 do 96 km/h w 2,73 sekundy |
CECHY
|
|
Oświetlenie | Charakterystyczny podwójny reflektor LED z trójkątnym logotypem Triumpha |
Układ wydechowy | Piękny, hydroformowany i bardzo charakterystyczny, trójdrożny kolektor wydechowy |
Zbiornik Paliwa | Muskularny, 18-litrowy zbiornik paliwa z wgłębieniem na środku, udekorowany paskiem ze szczotkowanego aluminium i korkiem do wlewu paliwa w stylu Monza |
Opony | 20-ramienne felgi |
Pozycja do jazdy | Regulowana ergonomia |
Sprzęgło | Hydrauliczne sprzęgło z systemem kontroli momentu obrotowego |
Siedzenie | Dopasowane siedzenia pasażera i kierowcy |
TECHNOLOGIA
|
|
Tryby Jazdy | Cztery tryby jazdy (Road, Rain, Sport i Rider do indywidualnego skonfigurowania przez kierowcę) |
Wyświetlacz | Druga generacja zegarów TFT |
ABS | Zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów ABS i kontrola trakcji |
Tempomat | Tempomat obsługiwany jednym przyciskiem |
Bezkluczykowy | Bezkluczykowy zapłon i odblokowanie kierownicy |
Quickshifter | Triumph Shift-Assist - opcja akcesoryjna |
System monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) | Included |
Navigation | Accessory fit Turn by Turn navigation (built with Google) |
Bluetooth | Opcja zintegrowanej obsługi telefonu (odbieranie połączeń i muzyka) przez Bluetooth |
GoPro | Opcja zintegrowanej obsługi kamer GoPro |
ROCKET 3 R
ORYGINALNY PODWÓJNY REFLEKTOR LED
Na oryginalnym, podwójnym reflektorze diodowym LED Rocket 3 R umieszczono piękne, trójkątne logo Triumph. Z myślą o optymalnej trwałości i oszczędności energii reflektor wyposażono również w światła do jazdy dziennej (z których można korzystać tam, gdzie pozwalają na to przepisy).
MISTERNE, 20-SZPRYCHOWE KOŁA
Całkowicie 20-szprychowe koła z tylną oponą o imponującej szerokości 240 mm wykonane są z lekkiego lanego aluminium z przyczernionym wykończeniem zgodnie z trendami współczesnego wzornictwa.
SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE TORQUE ASSIST
Działające bez oporu sprzęgło przyczynia się do zmniejszenia wysiłku związanego z operowaniem dźwignią sprzęgła, a to z kolei zapewnia większy komfort i kontrolę nad pojazdem.
KOMFORTOWO WYPROFILOWANE SIEDZENIE KIEROWCY I PASAŻERA
Układ wyprofilowanych siedzisk kierowcy i pasażera tworzy płynną linię wzdłuż całego motocykla, a ich uzupełnieniem są detale dekoracyjne pod siodłem kierowcy. Niewielka wysokość siodła kierowcy, 773 mm, ułatwia wsiadanie i zsiadanie z motocykla.
ERGONOMIA Z REGULACJĄ
Mając na uwadze maksimum komfortu, Rocket 3 R wyposażono w podnóżki z możliwością regulacji ich ustawienia w dwóch pozycjach w pionie.
STYLOWA KIEROWNICA Z WEWNĘTRZNYM OKABLOWANIEM
Kierownica Rocket 3 R tworzy niespotykane poczucie potęgi i umożliwia przyjęcie władczej pozycji jazdy.
DEFINIUJĄCE SWOJĄ KLASĘ WYKOŃCZENIE I DETALE DEKORACYJNE
Uzupełnieniem nieziemskiego wyglądu Rocket 3 R jest całe mnóstwo najwyższej jakości detali: muskularnie wyprofilowany zbiornik paliwa ze środkowym wgłębieniem, szczotkowany pas na zbiorniku i korek wlewu paliwa w stylu Monza, szczotkowana osłona skrzynki powietrznej, oraz szczotkowane korki zbiornika płynu chłodzącego i oleju w stylu Monza.
CHOWANE, SKŁADANE PODNÓŻKI
Unikalne, w pełni składane podnóżki pod tylnym siedzeniem można całkowicie złożyć i ukryć, dzięki czemu niczym nie zakłócona linia Rocket 3 R zyskuje jeszcze bardziej.
18-LITROWY ZBIORNIK PALIWA
Dzięki tak dużej pojemności zbiornika Rocket 3 R może pokonywać ogromne odległości bez tankowania po drodze.
DWIE OPCJE KOLORYSTYCZNE
Rocket 3 R dostępny jest w dwóch opcjach kolorystycznych: Korosi Red lub Phantom Black.
CAŁKOWICIE SILNIK ROCKET 3 R
Trzycylindrowy silnik Rocket 3 o pojemności 2500 cm3 to największa seryjne produkowana motocyklowa jednostka napędowa na świecie. Dzięki redukcji masy w porównaniu z silnikiem wcześniejszej generacji aż o 18 kg uzyskano niesamowite osiągi na każdym biegu zapewniające bezproblemowe pokonywanie długich dystansów.
NIESAMOWITE PRZYSPIESZENIE I MOMENT OBROTOWY ROCKET 3 R
Szczytowy moment obrotowy na poziomie 221 Nm czyni z Rocketa 3 R najpotężniejszy roadster. Jest to największy moment obrotowy wśród wszystkich seryjnie produkowanych motocykli na świecie, a utrzymuje się w całym zakresie obrotów.
Niespotykanie połączenie mocy, momentu obrotowego i technologicznie zaawansowanej konfiguracji podwozia Rocket 3 R zapewnia niesamowite przyspieszenie i niezrównane osiągi.
PREZENTACJA ROCKET 3
ROCKET 3
ROCKET 3 R (MY23)
Ceny Zaczynają Się Od 112 900,00 zł
ROCKET 3 GT (MY23)
Ceny Zaczynają Się Od 116 900,00 zł
NOWY ROCKET 3 STORM GT
Ceny Zaczynają Się Od 119 900,00 zł
NOWY ROCKET 3 STORM R
Ceny Zaczynają Się Od 116 900,00 zł